شمانیوز
شما نیوز

دعوت حزب اعتماد ملی برای شرکت در مراسم سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی

حزب اعتماد ملی با صدور بیانه‌ای به مناسبت سی و شمشین سالگرد پیروز انقلاب اسلامی ایران از ملت ایران خواست تا با حضور خود در صحنه راهپیمایی 22 بهمن و نیز انتخابات از دستاورد عظیم ملت پاسداری کنند.

حزب اعتماد ملی با صدور بیانه‌ای به مناسبت سی و شمشین سالگرد پیروز انقلاب اسلامی ایران از ملت ایران خواست تا با حضور خود در صحنه راهپیمایی 22 بهمن و نیز انتخابات از دستاورد عظیم ملت پاسداری کنند.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، متن این بیانیه به شرح ذیل است:

سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران در پیش روست . انقلابی که با ندای حق طلبی و آزادیخواهی ملت ایران و رهبری بی همتای امام (قدس سره شریف ) به سرمنزل مقصود رسید.شعار انقلاب استقلال ، آزادی ، جمهوری اسلامی بود واراده ملت و امام در دو واژه خلاصه شد " جمهوری اسلامی " نه یک کلمه کم و نه یک کلمه زیاد .انقلاب پیروز شد . نظام جمهوری اسلامی به بار نشست . سی و شش سال از آن پیروزی گذشت . اشک ها و لبخندهای بسیاری بر گونه هایمان آمد و رفت . خون دلها خورده شد . سختی ها و مصیبت ها و پیروزی های بسیاری بر سرمان گذشت .مکر و نیرنگ های خارجی و داخلی بسیاری بر سر ملت بارید و ملت رشادت‌ها و جان فشانی‌ها کرد.خون ها و شهیدها داده شد، اما نهضت همچنان باقی‌ست ، انقلاب زنده است ، ملت از پای ننشسته است ، پیروزی از آن ملت است.

آفت ها و نیرنگ‌ها، خودخواهی ها و خودسری ها و خودزنی ها ، تفرقه ها و تندروی ها بلای جان این ملت است و حضور ملت آگاه در صحنه درمان بی همتای همه مشکلات و مصیبت هاست . این انقلاب مال ملت است . این انقلاب دستاورد عظیم ملت چند هزارساله ایران به رهبری امام امت است . این انقلاب صاحبی جز ملت ایران ندارد. درمان درد ملت خود ملت و حضور ملت در همه صحنه هاست . بدون حضور ملت این انقلاب و این نظام جز به دامان نا اهلان و نامحرمان راه به جایی نخواهد داشت.

اکنون پس از سال‌ها تحریم اقتصادی و به همت دولت تدبیر و امید پیروزی ارزشمند دیگری نصیب مردم شده است. از یک سو حق ملت ایران برای برخورداری از انرژی هسته‌ای توسط قدرت‌های جهانی به رسمیت شناخته شده و از سوی دیگر تحرم های سنگین اقتصادی علیه ایران اسلامی برداشته شده است. اگرچه دشمنان داخلی و خارجی از هیچ تلاشی برای کوچک شماری این پیروزی و تبدیل آن به شکست برای ملت فروگذار نمی کنند، اما این پیروزی ازان ملت است و ملت ایران با همه وجود از آن حراست و پاسداری خواهد کرد .

دربخش دیگری از این بیانیه‌ آمده است: ملت ایران این انقلاب و این پیروزی ها از آن شماست و بر شماست که با حضور خود در صحنه 22 بهمن و نیز انتخابات از دستاورد عظیم ملت پاسداری کنید .

حزب اعتماد ملی ضمن تبریک پیروزی های ملت شریف ایران به پیشگاه مردم و مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه ای و همه مسئولین نظام خواستار حضور عموم ملت در راهپیمایی 22 بهمن و انتخابات پیش روست تا یک بار دیگر میثاق آزادیخواهی و استقلال طلبی انقلاب اسلامی ایران در جهان طنین افکن شود .

انتهای پیام

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied