شمانیوز
شما نیوز

کسی که با دروغ و تهمت نامزد اصلاح‌طلب را تخریب کند اصولگرا نمی‌دانم

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی گفت: تقسیم‌بندی اصولگرایان به گروه‌های مختلف را قبول ندارم.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی گفت: تقسیم‌بندی اصولگرایان به گروه‌های مختلف را قبول ندارم.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) - منطقه خراسان، محمد نبی حبیبی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تقسیم بندی اصولگرایان به دسته‌های مختلف را قبول ندارم، زیرا اصولگرایی تعریف مشخصی دارد و هرکس براساس این تعریف جلو برود اصولگراست و کسانی دیگر که براساس اهداف شخصی و گروهی وارد این حیطه می‌شوند را اصولگرا نمی‌دانم.

وی ادامه داد: صرف نظر از گرایش‌های سیاسی همه حق دارند نظر خود را پای صندوق‌های رای اعلام کنند. اینکه فلان شخص یا گروه نظرش با ما یکی نیست و نباید در انتخابات حضور داشته باشد حرف بسیار بی‌ربطی است. در انتخابات هیچ کس حق تخریب کسی را که شورای نگهبان صلاحیت وی را تایید کرده، ندارد ولو اینکه آن فرد در گروه مقابلش باشد.

حبیبی تصریح کرد: اینکه شخصی به دلیل پایبندی به اصولگرایی اقدام به تخریب نامزد اصلاح‌طلب کند و به او اتهام بزند را اصولگرا نمی‌دانم. البته در رقابت سالم، رقیبان باید بیایند و اهداف خود را برای حضور در مجلس عنوان کنند و مخالف وجود سلیقه‌های مختلف در جریان سیاسی نیستم.

وی تاکید کرد: این نوع حضور باعث پیشرفت می‌شود و حضور این سلیقه‌های متفاوت را برای رای دادن و رای گرفتن آزاد می‌دانم اما تقسیم اصولگرایان را قبول ندارم.

انتهای پیام

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied