شمانیوز
شما نیوز

تساوی بدون گل نفت و الجیش در پایان نیمه نخست

دیدار تیم های نفت ایران و الجیش در پایان نیمه نخست برنده نداشت.

دیدار تیم های نفت ایران و الجیش در پایان نیمه نخست برنده نداشت.

به گزارش ایسنا، نیمه نخست دیدار تیم های نفت ایران و الجیش قطر از مرحله پلی آف رقابت های لیگ قهرمانان آسیا با تساوی بدون گل به پایان رسید.

در ابتدای نیمه نخست دو تیم سعی در محک زدن یکدیگر داشتند و شاگردان منصوریان چند فرصت نصفه و نیمه را هم به دست آوردند که نتوانستند از آنها بهره ببرند.

در اواسط نیمه نخست این دیدار تیم الجیش کمی از لاک دفاعی خارج شد و با نفوذ از جناح راست نفت صاحب موقعیت هایی شد که در یکی از این فرصت ها و در دقیقه 23 شوت رومارینیو ریکاردو از پشت محوطه نفت می توانست خطرساز باشد که بیرانوند توپ را دفع کرد.

در دقیقه 30 این دیدار نفتی ها صاحب بهترین موقعیت خود شدند. پاس خوب مبعلی به بوحمدان با شوت بی دقت او همراه شد تا بازی همچنان بدون گل باقی بماند.

در اواخر نیمه بازی متعادلی از سوی دو تیم ارائه شد و نفتی ها یک فرصت خوب گلزنی را توسط مبعلی به دست آوردند ولی ضربه فنی این بازیکن را دروازه بان الجیش براحتی در آغوش گرفت تا نیمه نخست بازی با تساوی بدون گل به پایان برسد.

ترکیب نفت ایران: علیرضا بیرانوند، سید جلال حسینی، سیامک کوروشی، مهدی شیری، رضا علیاری، حمید بوحمدان، علیرضا عزت کرامت، وحید امیری، ایمان مبعلی، علی قربانی و امیر ارسلان مطهری.

ترکیب الجیش قطر: خلیفه ابوبکر، عبدالرحمان محمد، مرادناجی حسین، لوکاس مندس، یاسر عیسی، علی النعیمی، مجید محمد، محمد مسنانی، خالد الریگی، رومارینهو ریکاردو و عبدالرزاق حمدالله.

انتهای پیام

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied