شمانیوز
شما نیوز

ولایتی ارسال نیروی زمینی عربستان به سوریه را تبلیغاتی خواند

رییس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع ارسال نیروی زمینی عربستان به سوریه را تبلیغاتی خواند.

رییس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع ارسال نیروی زمینی عربستان به سوریه را تبلیغاتی خواند.

به گزارش خبرنگار سیاسی خارجی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، علی‌اکبر ولایتی، رییس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام عصر سه‌شنبه در دیدار با جمعی از اعضای "امت اسلام" که از آمریکا به تهران سفر کرده‌اند این دیدار را دوستانه و صمیمی خواند.

وی با اظهار خرسندی از سفر این هیأت مسلمان از آمریکا به ایران خاطرنشان کرد: در این دیدار لوییس براخان، رهبر امت اسلام بر وحدت ملت‌های مسلمان تاکید کرد و خواهان هوشیاری مسلمانان نسبت به تفرقه‌افکنی میان شیعه و سنی شد.

رییس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام هم‌چنین در پاسخ به این سوال که نظر شما در رابطه با برخی اظهارات مبنی بر عملیات نظامی زمینی از سوی عربستان در سوریه چیست؟ گفت:‌ شکست‌های متعدد گروه‌های تروریستی در سوریه باعث شده است که آن‌ها این تبلیغات را انجام بدهند.

او ادامه داد: در پنج سال جنگ سوریه مردم این کشور به خوبی ایستادگی کردند و چنین حرف‌هایی تنها تبلیغاتی است.

ولایتی هم‌چنین در رابطه با سفرش به روسیه و هم‌چنین به تهران و مسکو نیز خاطرنشان کرد: اولین همکاری‌های موثر بین دو کشور در منطقه علیه تروریسم ایجاد خواهد شد و ما شاهد همکاری‌های دوجانبه و منطقه‌یی روز افزون ایران و روسیه خواهیم بود.

ولایتی هم‌چنین در رابطه با انتخابات مجلس نیز گفت:‌ همه احزاب چه اصولگرا باشند و چه غیره باید به انقلاب اسلامی پایبند باشند و حضور هر بیش‌تر مردم در پای صندوق‌های اقتدار انقلاب و جمهوری اسلامی ایران را بیش‌تر خواهد کرد و راهپیمایی‌های 22 بهمن نیز رای دیگری بر انقلاب اسلامی ایران است.

براخان، رهبر امت اسلام که از آمریکا به ایران سفر کرده بود نیز در رابطه با اتهامات حقوق بشری که آمریکایی‌ها به ایران می‌زنند گفت: از 400 سال پیش که با کشتی‌ها به آمریکا آمدند تا الان به ما ظلم کرده‌اند و بهتر است آمریکا بیش‌تر به مسائل داخلی خود بپردازد.

انتهای پیام

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied