شمانیوز
شما نیوز

انریکه: اطلاعات درباره وضعیت مسی محرمانه است

سرمربی بارسلونا از صحبت درباره شرایط مهاجم آرژانتینی تیم امتناع کرد.

سرمربی بارسلونا از صحبت درباره شرایط مهاجم آرژانتینی تیم امتناع کرد.

به گزارش ایسنا، لوییس انریکه در نشست خبری پیش از دیدار برگشت نیمه نهایی کوپادل‌ری گفت: برای این بازی خود را همچون دیگر بازی‌ها آماده کرده‌ایم. به نتیجه رفت (برد 7 بر صفر) توجهی نداریم. هدف ما برتر بودن از حریف است. به علت نتیجه بازی رفت این دیدار کمی عجیب است. این اتفافات در فوتبال می افتد.

سرمربی بارسلونا درباره حضور لیونل مسی در دیدار یکشنبه هفته آینده پس از عمل جراحی امروزش اظهار کرد: فکر می‌کنم باشگاه در این باره اطلاعیه داده و بقیه اطلاعات درباره این موضوع محرمانه است و من نمی‌توانم در مورد آن صحبت کنم.

از لیگ چین به دنی آلوس پیشنهاد داده شده است. انریکه در این رابطه گفت: دوست نداریم کسی تیم را ترک کند.

او درباره سرخیو بوسکتس اظهار کرد: سرخیو در میان دیگر بازیکنان زمان بیشتری را در بازی ها حضور داشته است. او بازیکن سطح بالایی در جهان است و من بیشتر از این نمی توانم از او تمجید کنم.

سرمربی اسپانیایی در رابطه با محل دیدار نهایی کوپادل‌ری گفت: برایم اهمیتی ندارد که بازی در کجا برگزار شود. ابتدا باید به فینال صعود کنیم. از این پس در شرایط مشابه با سال گذشته قرار می گیریم. مهم تر از همه این است دو دروازه و جایگاهی برای نشستن تماشاگران وجود داشته باشد.

انریکه صدمین بازی‌اش را در بارسلونا برابر لوانته در یکشنبه هفته جاری تجربه کرد. او درباره بهترین و سخت ترین بازی گفت: بهترین خاطره‌ام به فینال لیگ قهرمانان باز می‌گردد. شاید بیشترین استرس را نیز در این بازی داشتم.

انتهای پیام

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied