شمانیوز
شما نیوز

بیانیه خانه کارگر به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی

خانه کارگر به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بیانیه‌ای منتشر کرد.

خانه کارگر به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بیانیه‌ای منتشر کرد.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، متن این بیانیه به شرح ذیل است:

بهمن ماه یادآور حماسه آفرینی و استواری ملتی است که با توکل به باریتعالی و تحت هدایت امام خمینی (ره) و تکیه بر وحدت، زمینه ساز انقلابی شدند که "انفجار نور" بود و پرتو پرتلالو آن تا به امروز روشنی بخش مسیر همه آزادیخواهان جهان شده است.

امروز استمرار توفیقات مکتب حضرت روح الله در جهان روز به روز عیان تر می شود به طوریکه سران رژیم های فاسد و اذناب آنها که از بدو پیروزی انقلاب اسلامی موضع گرفته اند با سرعتی روزافزون در میان ملت های جهانخوار و منفور شده اند و این ایران اسلامی است که محبوبیتش در نزد ملت های مظلوم و آزادیخواه بیشتر می شود. ملتی که با مقاومت ستودنی و با دم مسیحایی امام بزرگوارمان همانی کرد که رستاخیز 22 بهمن 57، انقلاب اسلامی را به بزرگ ترین خاطره آن روزگار مبدل نمود. خاطره ای که نه فقط حادثه ای در غرب آسیا که مستضعفین جهان را به تحرک وا داشت. بالاخص زجرکشیدگان ملل اسلامی در پس عقب ماندگی ها، استعمار و طواغیت دست نشانده بلوک شرق و غرب جانی دوباره گرفتند و روحی بر کالبد مرده شان آنان را دوباره به حرکت و تلاش همراه با ایمانی قوام گرفته رهنمون نمود.

ایستادگی در برابر اقدامات کور و نافرجام دشمنان ایران همچون ترورهای ناجوانمردانه، جنگ تحمیلی، تحریم های ناعادلانه و ... در سایه زعامت امام خمینی (ره) و آیت الله خامنه ای (دام عزه) و با بهره گیری از خون بابرکت شهدا و حضور مردم همیشه در صحنه و تدابیر ارزشمند دولت به روزهای بلوغ و بالندگی خود رسیده است و حرکت رو به رشد خود را تا دستیابی به قله های ایمان و اقتدار در عرصه بین المللی حفظ خواهد کرد.

نامگذاری سال 1394 از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به نام سال «دولت و ملت؛ همدلی و همزبانی» وظیفه ای سنگین بر دوش مردم و مسئولان نهاده است و ان شاءالله با حضور پرشور ملت در انتخابات هفتم اسفند گام مهم دیگری در راستای تحقق شعار امسال برداشته می شود. اصل توجه به محرومین که در طول 37 سال گذشته همواره مورد توجه مسئولان عالی بوده هر چند در اجرای سیاست های حمایتی فراز و نشیب بوده است و لیکن با همین مبنای فکریست که ما عمیقا معتقدیم در زمان حاضر توجه به سفره مردم به ویژه کارگران، کشاورزان، بازنشستگان، مستمری بگیران و حداقل بگیران با روش های سنجیده و صحیح در راستای خط اصولی دفاع از مستضعفین بوده و توجه به تولید ملی و جلوگیری از واردات بی رویه زمینه ساز رونق اقتصادی خواهد شد.

از سویی دیگر تردیدی وجود ندارد که امروزه و در بحبوحه بلواهای جهانی، ماموریت بزرگ انقلاب اسلامی همچنان تاکید بر معنویت و تکیه بر ارزش های انقلاب اسلامی، اندیشه های امام راحل و رهنمودهای حکیمانه رهبری است و اگر ارزش های انقلاب را از دست بدهیم بی تردید استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی را از دست خواهیم داد.

بر این باوریم که تحقق اهداف عالیه انقلاب نیازمند کار و تلاش بی وقفه همه دلسوزان و اقشار مختلف مردم است و تصمیم سازان و تصمیم گیران در این راه تکلیف سنگین تری بر دوش دارند.

خانه کارگر جمهوری اسلامی ایران ضمن تبریک مجدد ایام الله دهه فجر به محضر ملت بزرگ ایران، همه آحاد مردم به ویژه کارگران شریف و اعضای خود را به شرکت وسیع و همه جانبه در راهپیمایی استکبارستیز 22 بهمن دعوت می نماید.

انتهای پیام

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied