شمانیوز
شما نیوز

بیانیه دبیرخانه شورای عالی فرهنگ ایثار و شهادت به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلا

۲۲ بهمن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری حضرت امام خمینی (ره) تبلور اراده یک ملت در پایان رساندن دیکتاتوری و تلاش برای به دست آوردن آزادی و استقلال است.

۲۲ بهمن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری حضرت امام خمینی (ره) تبلور اراده یک ملت در پایان رساندن دیکتاتوری و تلاش برای به دست آوردن آزادی و استقلال است.

به گزارش گروه دریافت خبر ایسنا، دبیرخانه شورای عالی فرهنگ ایثار و شهادت به مناسبت سالگرد شکوهمند پیروزی انقلاب اسلامی بیانیه ای به شرح زیر صادر کرد:

بسم رب الشهدا و الصدیقین

۲۲ بهمن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری حضرت امام خمینی (ره)تبلور اراده یک ملت در پایان رساندن دیکتاتوری و تلاش برای به دست آوردن آزادی و استقلال است.

انقلابی که فقط بخشی از تاریخ نیست بلکه چگونگی وقوع آن و آرمانهایش حقیقیتی دائمی و ماندگار خواهد ماند. انقلاب مردم ایران مرهون روحیه ایثار و شهادتی است که در امام راحل و یاران با وفای ایشان و فرزندان و جوانان این مرز بوم وجود داشت.

امروز نیز با ارج نهادن به روحیه ایثار و از خود گذشتگی می توان میراث داران امینی برای مردمانی با اراده و ایمان باشیم که به مدد خداوند و رهبری بت شکن زمان خود حضرت امام خمینی (ره) بنیانگذار نهضتی جهانی شده اند .

امروز در سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، تاثیر گذاری سیر اندیشه خمینی کبیر و نقش انقلاب اسلامی ایران بر جنبش و نهضتهای مردم نهاد نمود بیشتری پیدا کرده است.

آنچه که امروز در فلسطین، عراق ، سوریه، لبنان، یمن، بحرین، نیجریه و سایر نقاط جهان دیده می شود از برکات اندیشه حضرت امام (ره) و انقلاب اسلامی ایران و با پشتوانه روحیه ایثار و شهادتی است که در بین مردمان این بلاد تجلی یافته است.

امروز جهان و جهانیان شاهد ثمره دادن درخت تنومند انقلاب اسلامی ایران هستند. مستکبران جهان با هراس از این قدرت روز افزون اسلام ناب محمدی که انقلاب اسلامی ایران نوید دهنده آن بود سعی دارند با حمایت از اشکال مختلف تروریسم اعم از تروریسم سیاسی ، بنیاد گرایی مذهبی و اسلام آمریکایی داعشی - وهابیستم بر پیام انقلاب ایران خدشه وارد نمایند اما با تمام تلاشهای مذبوحانه مستکبرین هر روز و در سایه رهبری فرزانه انقلاب اسلامی و تدابیر دولت محترم تدبیر و امید، ماهیت و حقیقت واقعی این انقلاب و اندیشه های آن به جهانیان آشکار می گردد.

بی شک که صیانت از انقلاب در برابر هر گونه آفت و تهدیدی امری ضروریست که این امر مهم جز با اجرایی نمودن منویات مقام معظم رهبری(مد ظله العالی)، وحدت نخبگان کشور و با حفظ حرمت کسانی که در بر پایی این انقلاب استمرار و حفظ دستاوردهای آن کوشا بوده اند محقق نمی گردد.

انتخابات پیش روی مجلس شورای اسلامی و مجلس خبر گان رهبری که مظهر مردم سالاری دینی و میراث گرانقدر خون شهداء و تمام کسانی است که برای این انقلاب ایثار و از خود گذشتگی کرده اند، می تواند فرصت مغتنمی برای استحکام نظام و افزایش قدرت راهبردی کشور و تاثیر گذاری در معادلات بین المللی باشد.

دبیر خانه شورای عالی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از عموم ملت فهیم و موقعیت شناس کشور علی الخصوص خانواده های معزز شهدا و ایثارگران برای حضور در راهپیمایی روز ۲۲ بهمن و حضور چشم گیر در انتخابات پیش رو دعوت بعمل می آورد تا با بیعتی دوباره با حضرت امام خمینی (ره) و شهدا به جهانیان نیز ثابت کنند که برای رسیدن به آرمانهای مقدس انقلاب کماکان در صحنه خواهند ماند.

انتهای پیام

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied