شمانیوز
شما نیوز

فرهنگی:‌ حضور در راهپیمایی 22 بهمن مقدمه حضور گسترده در انتخابات است

یک عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن را مقدمه‌ای برای حضور گسترده در انتخابات هفتم اسفند دانست.

یک عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن را مقدمه‌ای برای حضور گسترده در انتخابات هفتم اسفند دانست.

محمدحسین فرهنگی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اظهار کرد: حرکت مردم برای تصمیم‌گیری در مورد سرنوشت خودشان ممکن است اشکال مختلفی داشته باشد اما همه در یک معنای کلی یعنی حضور تجلی پیدا می‌کند.

وی افزود: در راهپیمایی 22 بهمن نیز مردم با حضور خود در مراسم سالگرد پیروزی انقلاب بر همه دستاوردهای انقلاب بزرگ معاصرمان صحه می‌گذارند و از آن حمایت می‌کنند.

نماینده مردم تبریز در مجلس حضور مردم در انتخابات هفتم اسفند را از آثار و نتایج انقلاب اسلامی عنوان و خاطرنشان کرد: انتخابات و راهپیمایی 22 بهمن هر دو از یک جنس هستند و حضور مردم در راهپیمایی می‌تواند مقدمه‌ای برای حضور گسترده، مسئولانه و با چشمان باز در این انتخابات مهم سیاسی کشور باشد.

فرهنگی با اشاره به نقش مسئولان کشور در اعتمادسازی در مردم نسبت به انقلاب و نظام، تصریح کرد: هرچه مردم نسبت به درستکاری مسئولان در حوزه‌های مختلف از جمله انتخابات، اطمینان بیشتری داشته باشند این امر مشوقی برای مردم در جهت ایجاد این حماسه و نقش‌آفرینی در انتخابات خواهد بود.

انتهای پیام

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied