شمانیوز
شما نیوز

روشمار فوتبال ایران - 21 بهمن/ توقف شاگردان برانکو مقابل بحرین

یازده سال پیش و در چنین روزی تیم ملی ایران در منامه مقابل تیم ملی بحرین با تساوی بدون گل متوقف شد تا مرحله مقدماتی جام جهانی 2006 را با تساوی آغاز کند.

یازده سال پیش و در چنین روزی تیم ملی ایران در منامه مقابل تیم ملی بحرین با تساوی بدون گل متوقف شد تا مرحله مقدماتی جام جهانی 2006 را با تساوی آغاز کند.

به گزارش ایسنا، در روزشمار 21 بهمن فوتبال ایران و در سال 83، از مرحله انتخابی جام جهانی 2006 آلمان، تیم ملی فوتبال ایران در منامه مهمان بحرین بود که این بازی با تساوی بدون گل خاتمه یافت.

برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری پس از این بازی اظهار کرد:" این نخستین دیدار انتخابی جام جهانی و البته بسیار مشکل بود. برای به ثمر رساندن گل مبارزه کردیم، اما تلاش‌ها بی‌سرانجام بود. کیفیت این رقابت توانایی ایران و بحرین را به رخ کشید. هر دو تیم به دنبال غافل‌گیری بودند تا بتوانند به گل دست یابند. ما حملات خوبی انجام دادیم اما فرصت زیادی ایجاد نکردیم و با این بازی متوجه می‌شویم که ایران و بحرین با کیفیتی که نشان دادند به طور اتفاقی تا این مرحله بالا نیامده‌اند و گروه ایران نیز بسیار با کیفیت است".

در 21 بهمن سال 90، در مرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا، تیم‌های استقلال و ذوب‌آهن در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان با پیروزی 2 بر صفر آبی‌های پایتخت به پایان رسید تا استقلال با حذف ذوب آهن به مصاف الاتفاق عربستان برود.

در سال 91 و در چنین روزی، از مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا، تیم صبای ایران در قم با قبول شکست برابر الشباب امارات در ضربات پنالتی از صعود به مرحله بعد باز ماند.

انتهای پیام

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied