شمانیوز
شما نیوز

پیام وزیر دفاع به مناسبت دریافت نشان ملی درجه یک شجاعت

سردار سرتیپ پاسدار دکتر حسین دهقان وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح خطاب به کارکنان وزارت دفاع به مناسبت دریافت نشان ملی درجه یک شجاعت پیامی منتشر کرد.

سردار سرتیپ پاسدار دکتر حسین دهقان وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح خطاب به کارکنان وزارت دفاع به مناسبت دریافت نشان ملی درجه یک شجاعت پیامی منتشر کرد.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) در متن این پیام آمده است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

یدالله فوق ایدیهم

برادران ، خواهران ،همکاران محترم وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح

سلام علیکم

با سلام و درود به ارواح ملکوتی معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و شهدای گرانقدر ، در نوزدهمین روز از بهمن ماه سال 1394 در نشستی که به پاس صبر و پایداری خانواده معظم شهدای هسته ای و تلاش های دو سال و نیم تیم مذاکره کننده برگزار شده بود، از دست منتخب ملت، ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران حضرت حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی نشان ملی درجه یک شجاعت را دریافت نمودم.

این واقعه میمون و مبارک که با حفظ خطوط قرمز نظام و صیانت از حریم نیروهای مسلح و حراست از اقتدار دفاعی به ویژه حفظ و ارتقاء توان موشکی در برابر زیاده خواهی دشمنان رقم خورد، در اصل قدردانی از خیل همکاران مجاهدی است که تنها و تنها برای جلب رضایت الهی و تحقق مطالبات مقام معظم فرماندهی کل قوا امام خامنه ای عزیز(مدظله العالی) به صورت شبانه روزی و بدون هرگونه چشم داشت مادی برای عظمت و عزت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تلاش می کنند.

یقیناً ذهنیت تاریخی ملت بزرگ ایران هیچ گاه این برهه خاص از تاریخ انقلاب و نظام را فراموش نخواهد کرد آنچه از موفقیت ، کسب شده، عنایت خاصه حضرت حق جل جلاله، توجهات ویژه حضرت حجت(عج) و هدایت های مقام معظم رهبری، حمایت، ایستادگی و مقاومت ملت عزیز و حضور فعال و دلسوزانه تمامی اقشار و طبقات گروههای سیاسی، صاحب نظران و... بود.

برای این نعمت بزرگ خدا را شاکرم و برای کلیه همکاران عزیزم در تمامی سطوح وزارت دفاع و نیروهای مسلح آرزوی توفیق روزافزون در خدمت به نظام جمهوری اسلامی تحت زعامت مقام معظم رهبری را خواهانم و برای دولت خدمتگذار نیز ثبات قدم ، استواری، ایستادگی و تأسی به رهبری نظام در تمامی حوزه های سیاسی، دفاعی، فرهنگی، اقتصادی و به خصوص در حوزه خدمت رسانی به مردم و پیاده سازی اقتصاد مقاومتی و اعمال سیاست خارجی عزت مندانه، حکیمانه و تأمین کننده مصلحت ملت را از درگاه حضرت احدیت مسئلت دارم.

والسلام علی من اتبع الهدی

سرتیپ پاسدار حسین دهقان

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح»

انتهای پیام

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied