شمانیوز
شما نیوز

خانه تکانی به نفع «زنان سرزمین خورشید»

موسس مرکز زنان سرزمین خورشید ضمن بیان آنکه زنان بهبودیافته و فرزندانشان حق دارند از وسایل زندگی مناسب بهره‌مند باشند گفت: در طرح «خانه تکانی شب عید» به دنبال آن هستیم که با جذب وسایل و لوازم بدون استفاده در خانه‌ها، آن‌ها را برای استفاده دوباره به زنان بهبودیافته واگذار کنیم.

موسس مرکز زنان سرزمین خورشید ضمن بیان آنکه زنان بهبودیافته و فرزندانشان حق دارند از وسایل زندگی مناسب بهره‌مند باشند گفت: در طرح «خانه تکانی شب عید» به دنبال آن هستیم که با جذب وسایل و لوازم بدون استفاده در خانه‌ها، آن‌ها را برای استفاده دوباره به زنان بهبودیافته واگذار کنیم.

لیلا ارشد در گفت‌وگو با خبرنگار «اجتماعی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در خصوص طرح «خانه تکانی شب عید به نفع موسسه زنان سرزمین خورشید» اظهار کرد: موسسه زنان سرزمین خورشید، ارائه دهنده خدمات و حمایت‌های اجتماعی، اشتغال و توانمندسازی به زنانی است که سوء مصرف مواد خود را قطع کرده و بهبود یافته‌اند.

موسس مرکز زنان سرزمین خورشید ادامه داد: گمان می‌کنم این گروه از زنان بهبود یافته گام بزرگی در جهت سلامت خود برداشته‌اند و حق دارند از وسایل و امکانات خوب و مناسب بهره‌مند شوند.

وی افزود: به منظور افزایش مسئولیت اجتماعی مردم جامعه و اطرافیانمان و با توجه به محدودیت‌های مالی موسسه برای ارائه خدمات هرچه بهتر به این گروه، طرح «خانه تکانی شب عید» را راه‌اندازی کردیم.

ارشد در ادامه عنوان کرد: به علت وجود فرهنگ خانه تکانی شب عید در میان خانواده‌های ایرانی، همواره شاهد آن هستیم که در پایان خانه تکانی‌ها خانواده‌ها با وسایلی مواجه می‌شوند که یا تاکنون از آن استفاده نکرده و در واقع برای روز مبادا کنار گذاشته‌اند و یا قصد تعویض آن را دارند لذا در این طرح خواهان آن هستیم که خانواده‌ها این وسایل خود را به نفع زنان بهبود یافته، به موسسه زنان سرزمین خورشید اهداء کنند.

ارشد ادامه داد: بخش اعظمی از این کالاها به زنان بهبودیافته واگذار و قسمتی از آن‌ها که مورد نیاز این زنان نیست در یک روز مشخص برای فروش گذاشته شده و هزینه‌های آن در جهت ارائه بهتر خدمات به آن‌ها توسط مرکز هزینه خواهد شد.

وی در ادامه تاکید کرد: در این طرح به دنبال آن هستیم که مسئولیت اجتماعی افراد را در قبال این قشر به آن‌ها یادآور شویم و به آن‌ها یادآوری کنیم که وسایل غیر قابل استفاده ما ممکن است برای دیگران بسیار قابل استفاده و باعث لبخند و رضایت شود.

رئیس مرکز زنان سرزمین خورشید در ادامه عنوان کرد: علاقمندان برای اهداء لوازم مورد نظر خود می‌توانند با شماره تلفن‌های 55819991 و یا 09385719826 تماس بگیرند.

ارشد ادامه داد: پس از تماس با مرکز در مرحله اول شماره تلفن، آدرس و نوع کالای اهدایی آن‌ها ثبت و سپس مجددا با آنها تماس گرفته شده تا در یک روز مشخص، با هماهنگی قبلی جهت دریافت و تحویل کالا به آدرس آن‌ها مراجعه و بعد از آن در جهت توزیع کالاها اقدام کنیم.

به گزارش ایسنا، امید است با کمک تمامی نیکوکاران زنان بهبود یافته و فرزندان آن‌ها شب عید امسال با داشتن وسایل ضروری و مورد نیازشان لبخندی از رضایت به لب داشته باشند.

انتهای پیام

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied