شمانیوز
شما نیوز

احمد خاتمی: حضور در راهپیمایی 22 بهمن مقدمه‌ای بر بیعت با نظام در انتخابات

یک عضو هیأت رئیسه مجلس خبرگان گفت: بیعت مردم با نظام اسلامی در 22 بهمن مقدمه بیعت آن‌ها در انتخابات با نظام خواهد بود.

یک عضو هیأت رئیسه مجلس خبرگان گفت: بیعت مردم با نظام اسلامی در 22 بهمن مقدمه بیعت آن‌ها در انتخابات با نظام خواهد بود.

آیت‌الله سیداحمد خاتمی در گفت‌وگو با خبرنگارخبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اظهار کرد: به کوری چشم دشمنان، مردم بیش از گذشته و پرحماسه‌تر از قبل در راهپیمایی 22 بهمن شرکت خواهند کرد و در انتخابات 7 اسفند نیز در بیعت دیگری با نظام اسلامی باشکوه شرکت می‌کنند.

وی ادامه داد: میزان حضور در راهپیمایی‌ها حدس است، مثلاً ما می‌گوییم ده‌ها میلیون نفر که البته واقعیت است اما دشمنان که بدخواه هستند برای این‌که تعداد را کم جلوه دهند می‌گویند صدها هزار نفر. به هر حال عدد تخمینی است اما در انتخابات عدد تحقیقی به حساب می‌آید چون شمارش صورت می‌گیرد. به همین دلیل حضور در راهپیمایی، مقدمه این بیعت مردم با نظام اسلامی خواهد بود.

وی در ادامه تأکید کرد: حضور در راهپیمایی 22 بهمن بیعت دیگری توسط مردم عزیزمان با نظام مقدس اسلامی است. بیعتی که به یاری خداوند از آغاز تا کنون هیچ‌گاه به آن پشت نکرده‌اند، وفادار مانده‌اند و وفادار خواهند ماند.

امام جمعه موقت تهران افزود: این بیعت یک عبادت ارزشمند است و طبق آیه 120 سوره توبه مصداق عمل صالح به حساب می‌آید. هر گامی که در خیابان‌های این کشور اسلامی در راهپیمایی بزرگ 22بهمن برداشته می‌شود مصداق عمل صالح است؛ چرا ه دشمنان را به خشم وا می‌دارد.

وی در پایان اظهار کرد: حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن و انتخابات 7 اسفند پشتوانه دیگری برای نظام اسلامی خواهد بود. هم حضور در راهپیمایی 22 بهمن و هم حضور در انتخابات 7 اسفند یک مبنا دارد و آن مبنا هم تقویت نظام اسلامی است.

انتهای پیام

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied