شمانیوز
شما نیوز

مشاور اسد : ترکیه منبع اصلی تروریسم است

مشاور رئیس جمهوری سوریه با بیان این که هدف از انجام عملیات در شهر حلب برقراری امنیت در مرزهای مشترک با ترکیه است، ترکیه را منبع اصلی تروریسم خواند.

مشاور رئیس جمهوری سوریه با بیان این که هدف از انجام عملیات در شهر حلب برقراری امنیت در مرزهای مشترک با ترکیه است، ترکیه را منبع اصلی تروریسم خواند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، بثینه شعبان ،مشاور سیاسی بشار اسد رئیس جمهوری سوریه گفت: نیروهای دولتی تصمیم دارند عملیات کنونی خود در حلب را تا مرز ترکیه پیش ببرند.

وی تاکید کرد: دولت سوریه و هم پیمانانش در تلاشند تا امنیت را در مرزهای مشترک خود با ترکیه برقرار کنند و شهر حلب را از دست تروریست‌ها آزاد کنند.

وی ابراز امیدواری کرد عملیات نظامی در شمال حلب ادامه یابد تا بتوان مرزها را کنترل کرده و مانع از ورود تروریست‌هایی شد که از زمان آغاز بحران سوریه ترکیه اقدام به ارسال آنها به سوریه از طریق مرزهای مشترک خود کرده است.

شعبان پاسخ مثبت به فراخوان‌های آتش‌بس را بعید دانست؛ درخواستی است که مخالفان سوریه آن را به عنوان پیش‌شرطی برای شرکت در مذاکرات صلح ژنو تحت نظارت سازمان ملل تعیین کرده‌اند.

وی افزود : حمایت از آتش‌بس از سوی کشورهایی صورت می‌گیرد که نمی‌خواهند تروریسم پایان یابد و تنها خواستار کمک به تروریست‌هایی هستند که اراضی تحت کنترل خود را از دست می‌دهند.

مشاور رئیس جمهوری سوریه گفت ،دولت سوریه نسبت به امکان موفیقیت تلاش‌های دیپلماتیک در پایان دادن به بحران سوریه امیدوار نیست.

انتهای پیام

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied