شمانیوز
شما نیوز

برنامه‌های سازمان فرهنگی هنری در راهپیمایی ۲۲ بهمن

همزمان با برگزاری راهپیمایی ۲۲ بهمن که به مناسبت سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برگزار می‌شود، سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران اعلام کرد با ۷۱ برنامه در هفت غرفه در هفت نقطه از مسیر راهپیمایی، میزبان مردم پایتخت است.

همزمان با برگزاری راهپیمایی ۲۲ بهمن که به مناسبت سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برگزار می‌شود، سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران اعلام کرد با ۷۱ برنامه در هفت غرفه در هفت نقطه از مسیر راهپیمایی، میزبان مردم پایتخت است.

به گزارش ایسنا، بنا بر اعلام، غرفه‌های ویژه سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در مسیر راهپیمایی ۲۲ بهمن، با شعار «اجازه نفوذ نمی‌دهیم» به همت تمامی مدیریت‌های فرهنگی هنری مناطق در هفت نقطه از مسیر برپا می‌شود و از صبح روز ۲۲ بهمن تا پایان راهپیمایی، میزبان شهروندان است.

برنامه‌های فرهنگی هنری این هفت ایستگاه که به وسعت ۵۰۰ مترمربع در نقاط مختلف مسیرهای راهپیمایی ۲۲ بهمن برپا می‌شود، با حضور خانواده‌ها و چهره‌های فرهنگی و هنری، ورزشی و بزرگان انقلاب اسلامی و به منظور آشنایی نسل جوان با دستاوردهای فرهنگی هنری انقلاب اسلامی برگزار می‌شود.

هم‌عهدی با شهدا و اقامه نماز ظهر و عصر

از جمله این برنامه‌ها می‌توان به اجرای طرح طریق‌الشهدا به همت فرهنگسرای رضوان و برنامه‌های تخصصی موضوعی به همت فرهنگسرای انقلاب در تمامی غرفه‌های سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران اشاره کرد.

در طرح طریق‌الشهدا شهروندان می‌توانند با شهیدان انقلاب اسلامی هم‌عهد شوند.

همچنین قرائت قرآن و اقامه نماز ظهر و عصر به همت فرهنگسرای قرآن در تمامی غرفه‌ها به طور هماهنگ در مسیر راهپیمایی برقرار است که به این منظور در هر غرفه بخش مستقلی به عنوان نمازخانه تدارک دیده شده است.

ویژه‌برنامه‌هایی با تاکید بر اقتصاد مقاومتی، عکس‌ یادگاری با شعار «اجازه نفوذ نمی‌دهیم» و دیوارنویسی شعارهای انقلاب از دیگر بخش‌های این غرفه‌هاست.

جشنواره عکس موبایلی و بازی‌های کودکان

بخش ویژه جشنواره عکس موبایلی ۳۷ که از سوی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران برای به تصویر کشیدن راهپیمایی ۲۲ بهمن برگزار می‌شود هم در تمامی غرفه‌ها برپاست و شهروندان می‌توانند برای شرکت در این مسابقه لحظه‌های خاطره‌انگیز این راهپیمایی را با موبایل عکاسی کرده و عکس‌ها را برای صفحه اینستاگرام به نشانی Festival_37 و یا ایمیل 37Fest@gmail.com و یا تلگرام fest37@ ارسال کنند.

برای کودکان و خردسالان نیز دو بازی ویژه طراحی شده است که طی آن مشابه بازی پرندگان خشمگین و همچنین بازی ایرانی منجنیق، فرزندان شهروندان شرکت‌کننده در راهپیمایی می‌توانند اهداف دشمنان نظام و انقلاب را هدف گرفته و در این بازی مشارکت کنند. بازی‌های سنتی هم در این غرفه‌ها به علاقه‌مندان معرفی می‌شود.

همچنین نگارگذری از آثار برگزیده تصویرگری شهدای منا که پیش‌تر در کارگاه تصویرسازی طراحی شده بود، در میدان انقلاب برپا خواهد شد.

نشانی غرفه های سازمان فرهنگی هنری

غرفه مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۷ با مشارکت مناطق ۴ و ۱۲ در خیابان انقلاب، بعد از حافظ، نبش کوچه بالاور

غرفه مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۱ با مشارکت مناطق ۲۲ و ۱۷ در شمال خیابان انقلاب، بعد از خیابان ولی‌عصر، مقابل موسسه قلمچی

غرفه مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۱۳ با مشارکت مناطق ۶ و ۱۵ در شمال خیابان انقلاب، بعد از ۱۶ آذر، مقابل ستاد اقام نماز استان تهران

غرفه مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۱۱ با مشارکت مناطق ۵ و ۱۰ در جنوب خیابان آزادی، قبل از میدان انقلاب، مقابل سینما مرکزی

غرفه مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۱۹ با مشارکت مناطق ۳ و ۱۸ در ضلع شمال خیابان آزادی، بین طاهر و بزرگراه چمران، مقابل نمایندگی سایپا

غرفه مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۲۰ با مشارکت مناطق ۱۴ و ۱۶ و ۲۱ در شمال خیابان آزادی، نبش خوش، مقابل پمپ بنزین

غرفه مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۸ با مشارکت مناطق ۲ و ۹ در شمال خیابان آزادی، جنب ایستگاه مترو استاد معین

انتهای پیام

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied