شمانیوز
شما نیوز

رائول: مادریدی‌ها در مورد زیدان صبر داشته باشند

مهاجم پیشین ر‌ئال‌ ماد‌رید معتقد است که باید در فو‌تبا‌ل صبور بود.

مهاجم پیشین ر‌ئال‌ ماد‌رید معتقد است که باید در فو‌تبا‌ل صبور بود.

به‌ گزارش ‌ایسنا‌ و به نقل از آس، رائول گونسالس در گفت‌و‌گویی با خورخه والدانو در شبکه BeiN Sport درباره ر‌ئال‌ ماد‌رید و زین الدین زیدان صحبت کرد.

مهاجم پیشین ر‌ئال‌ ماد‌رید درباره مادرید تحت هدایت زیدان گفت: اکنون پیام او به بازیکنان می‌رسد چون او بازیکن جهانی بوده است و در میان بهترین‌های تاریخ قرار دارد. فکر می‌کنم زیدان می‌تواند پیام خود را به بازیکنان تیم بزرگی همچون مادرید انتقال بدهد. او می داند مردم چه چیزی را دوست دارند و می‌تواند فصل را با خوشی به پایان برساند. اگر این اتفاق نیفتاد باید به او فرصت داد تا فصل بعدی با تمام قوا به کار خود ادامه دهد.

او در ادامه افزود: صبر در فو‌تبا‌ل امری ضروری است، اما صبور بودن کار سختی است. برخی از پروژه‌ها دو تا سه سال طول می‌کشد تا به سرانجام برسند و باید کمی صبور بود، اما ما از ر‌ئال‌ ماد‌رید حرف می‌زنیم و گاهی اوقات این زمان وجود ندارد، اما امیدوارم در ارتباط با زیدان صبور باشند چیزی که در زمان رافائل بنیتس وجود نداشت.

رائول درباره مربی شدن زیدان اظها‌ر کرد: در دوران بازیگری فکر نمی کردم زیدان مربی شود، اما اکنون این اتفاق افتاده است. فرصت داشتم چند ماه در کنار او باشم. در حقیقت او را خیلی شاد می‌دیدم.

انتها‌ی‌ پیا‌م

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied