شمانیوز
شما نیوز

بناکار: بازی با ثامن‌الحجج آسان نخواهد بود

سرمربی تیم والیبال شهرداری تبریز با اشاره به دیدار حساس تمیش مقابل ثامن الحجج گفت: درست است که ما یکبار ثامن را در مشهد شکست دادیم اما پیروزی در بازی امروز آسان نیست.

سرمربی تیم والیبال شهرداری تبریز با اشاره به دیدار حساس تمیش مقابل ثامن الحجج گفت: درست است که ما یکبار ثامن را در مشهد شکست دادیم اما پیروزی در بازی امروز آسان نیست.

عادل بناکار در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: بازیکنان ما تمرینات خوبی انجام دادند. تیم ثامن را هم کاملا می شناسند. می‌دانیم دو الی سه هفته است که آن‌ها خیلی خوب نتیجه گرفته اند. ما هم تیم دست و پا بسته ای نیستیم. اگر این بازی را سه امتیازی ببریم، چهارم می شویم و دو میزبانی در پلی آف خواهیم داشت. این برای ما مهم است.

وی افزود: بازیکنانمان خوب تمرین کردند. درست است که ما ثامن را در مشهد شکست دادیم اما پیروزی در این بازی آسان نیست. البته بازیکنان ما خوب هستند اما در کل شاید قدری نوسان داشتیم. تبریز امسال خیلی خوب کار کرده است. ما هم در حد و اندازه تیم خودمان کار کردیم. امیدوارم بتوانیم در بازی فردا هم پیروز شویم. مشهد از بازیکنان خیلی خوبی برخوردار است. سعید مصطفی‌وند و امین علوی و دو بازیکن خارجی این تیم در کنار امیر حسینی ترکیب خوبی ساخته اند. شاید از نظر مهره در سطح پیکان و سرمایه نباشند اما اصلا تیم ضعیفی نیستند.

بناکار درباره برخی انتقادها نسبت به نبودن تست دوپینگ در بازیهای شهرستانها گفت: در شهر خودمان دو بار تست دو پینگ انجام شد. اما معتقدم کلا اگر نظارت بیشتر باشد، برای مسابقات بهتر است. در شهر ما دوبار این تست ها انجام شده است. ما از این موضوع استقبال می‌کنیم. نظارت هر چه بیشتر باشد ورزش سالم تر خواهد بود و در نهایت به تیم ملی کمک می شود.

انتهای پیام

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied