شمانیوز
شما نیوز

ترامپ: مرکل اشتباه فاجعه‌باری مرتکب شده/ آمریکا می‌تواند روابط خوبی با روسیه داشته باشد

دونالد ترامپ گفت که مرکل درخصوص اجازه ورود هزاران مهاجر به آلمان مرتکب اشتباه شده است و تاکید کرد که بحران پناهندگان می‌تواند منجر به ایجاد انقلاب‌های دیگر و حتی پایان اروپا شود.

دونالد ترامپ گفت که مرکل درخصوص اجازه ورود هزاران مهاجر به آلمان مرتکب اشتباه شده است و تاکید کرد که بحران پناهندگان می‌تواند منجر به ایجاد انقلاب‌های دیگر و حتی پایان اروپا شود.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) به نقل از خبرگزاری رویترز، دونالد ترامپ، نامزد جمهوریخواه آمریکا در مصاحبه با هفته‌نامه محافظه‌کار فرانسوی "والور اکتول" اعلام کرد: من فکر می‌کنم آنگلا مرکل درخصوص مهاجران اشتباه فاجعه‌باری مرتکب شده است.

وی افزود: اگر شما این شرایط را به شایستگی و به طور محکم مدیریت نکنید، بله اروپا به پایان می‌رسد و شما با انقلاب‌های واقعی مواجه خواهید شد.

ترامپ همچنین گفت که بروکسل زمینی برای پرورش تروریست‌ها خواهد شد و دیگر کسی جرات نخواهد کرد از برخی محلات در پاریس و سایر مناطق فرانسه عبور کند.

ترامپ در این گفت‌وگو گفت: متاسفانه فرانسه و پاریس دیگر مانند سابق نیستند و قوانین تسلیحاتی سختگیرانه نیز مسوول بخشی از کشتار ده‌ها تن در کنسرت سالن باتاکلان توسط داعش در ماه نوامبر هستند.

نامزد جمهوریخواه آمریکا در ادامه افزود: من همواره با خودم سلاح حمل می‌کنم و اگر در باتاکلان حضور داشتم به شما می‌گفتم که من آتش می‌گشودم.

وی در ادامه افزود که فکر می‌کرده آمریکا می‌تواند روابط خوبی با ولادیمیر پوتین، رییس جمهوری روسیه داشته باشد اما گفت که هیچ‌گاه شرایط به وخامت اوضاع فعلی که در آن باراک اوباما، رییس جمهوری آمریکا و پوتین به ندرت با یکدیگر صحبت می‌کنند، نبوده است.

وی گفت: پوتین اعلام کرد که من فوق‌العاده هستم و این ثابت می‌کند که او از نبوغ خاصی برخوردار است.

این مصاحبه در دفتر ترامپ در نیویورک برگزار شد.

انتهای پیام

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied