شمانیوز
شما نیوز

آزادی 38 زندانی دیه استان مرکزی همزمان با ایام الله دهه فجر

همزمان با ایام سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و با نزدیک شدن به آغاز سال جدید 38 نفر از زندانیان جرایم غیر عمد زندان‌های استان با پیگیری ستاد دیه و کمک یک فرد خیر از زندان آزاد شده و به کانون گرم خانواده خود بازگشتند.

همزمان با ایام سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و با نزدیک شدن به آغاز سال جدید 38 نفر از زندانیان جرایم غیر عمد زندان‌های استان با پیگیری ستاد دیه و کمک یک فرد خیر از زندان آزاد شده و به کانون گرم خانواده خود بازگشتند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) - منطقه مرکزی - رئیس کل دادگستری و رئیس هیات مدیره ستاد دیه استان مرکزی در مراسم آزادی این زندانیان ضمن ارج گذاشتن به نیت انسانی خیرین شرکت‌کننده در مراسم، کمک به زندانیان دیه را امری انسانی و بسیار مقدس برشمرد.

حجت‌الاسلام عبدالهی به نحوه هزینه‌کرد کمک‌های خیرین در امر آزادسازی زندانیان غیرعمد و بدهکاران مالی پرداخت و گفت: با توجه به اینکه کمک‌های خیرین امانتی در دست هیات مدیره ستاد دیه است، کمک به افراد نیازمند با وسواس بسیار زیاد و احراز شرایط و صلاحیت این افراد صورت می‌گیرد.

به گزارش ایسنا؛ به گفته مدیرعامل ستاد دیه استان مرکزی این 38 زندانی با کمک یک میلیارد و 600 میلیونی ریال یکی از خیرین شهر خشکرود از توابع شهرستان زرندیه از توابع استان مرکزی طی مراسمی از زندان آزاد شده و به کانون گرم خانواده خود بازگشتند.

اسماعیل جمیاری با اعلام این خبر گفت: با کمک این فرد خیر که از آزادگان و ایثارگران دفاع مقدس است، این مبلغ جهت آزادی زندانیان نیازمند که به لحاظ بدهی مالی در زندان هستند به ستاد دیه استان مرکزی هدیه شد که خوشبختانه 38 نفر زندانی از همین محل آزاد شده و به آغوش خانواده و جامعه بازگشتند.

مدیرعامل ستاد دیه استان مرکزی با قدردانی از اقدام خداپسندانه این فرد خیر از دیگر هموطنان درخواست کرد که با دستان پر مهر و محبت‌ خود ستاد دیه استان را در آزادی زندانیان بدهکار غیربزهکار یاری کنند.

جمیاری در پایان از مردم خیر و نوعدوست استان مرکزی درخواست کرد که به منظور آزاد‌سازی این افراد کمک‌های نقدی خود را به شماره حساب سیبا0216268687001 نزد بانک ملی ایران و شماره حساب 602006 نزد بانک‌کشاورزی واریز کنند.

به گزارش ایسنا؛ در این مراسم با اهدای لوح و هدایایی از عمل خداپسندانه این خیر نیک‌اندیش تقدیر شد، همچنین از مددکاران زندان‌های استان که پیگیر اخذ رضایت و آزادی زندانیان هستند، تقدیر به عمل آمد و در پایان، نامه آزادی این 38 زندان به همراه یک شاخه گل به آنها اهدا شد.

انتهای پیام

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied