شمانیوز
شما نیوز

‌قم فاقد واحدهای مسکن مهر مازاد است

‌مدیر مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی قم گفت: تمامی واحدهای مسکن مهر استان به افراد واجد شرایط ثبت نام شده تعلق دارد و استان قم فاقد واحدهای مسکن مهر مازاد است.

‌مدیر مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی قم گفت: تمامی واحدهای مسکن مهر استان به افراد واجد شرایط ثبت نام شده تعلق دارد و استان قم فاقد واحدهای مسکن مهر مازاد است.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه قم، محمدرضا فرج روز چهارشنبه با اشاره به مصوبه هیات دولت در جلسه مورخ 14 بهمن ماه سال جاری مبنی بر واگذاری و فروش مازاد واحدهای مسکن مهر (بدون احراز شرایط اعلامی)، بیان کرد: از آن جا که در برخی استان‎های کشور تعداد متنابهی واحدهای مسکن مهر مازاد وجود دارد، افراد می‌توانند بدون داشتن شرایطی نظیر فقدان مسکن، تاهل و یا سرپرستی خانواده، سابقه حداقل پنج سال سکونت در شهر مورد نظر‌ جهت خرید این واحدها اقدام کنند.

وی ضمن تاکید بر این که تمامی واحدهای مسکن مهر قم به افراد واجد شرایطی که از قبل ثبت نام کرده‌اند، تعلق دارد، اظهار کرد: تاکنون طی 10 مرحله افتتاحیه تعداد 41 هزار و 607 واحد مسکن مهر در قم به افراد واجد شرایط تحویل داده شده که در یازدهمین افتتاحیه که حداکثر تا پایان سال جاری خواهد بود، کلید بیش از هزار واحد مسکن مهر دیگر به متقاضیان تقدیم می‌شود.

وی استان قم را از نظر شاخص‌های ساخت مسکن مهر(کمی و کیفی) جزء سه استان برتر کشور عنوان کرد و افزود: همان گونه که در بحث کیفیت ساخت و تسریع در تحویل در زمره سه استان نخست کشور در بحث احداث واحدهای مسکن مهر بوده‌ایم، امیدواریم در تکمیل تعهدات استان و تحویل این واحدها نیز شاخص باشیم.

وی ابراز امیدواری کرد که سال 95 پرونده مسکن مهر در استان قم بسته و تمامی واحدها تکمیل و به متقاضیان تحویل شود.

فرج بیان کرد: بزودی اسامی استان‌هایی که دارای واحدهای مسکن مهر مازاد هستند، توسط وزارت راه و شهرسازی به اطلاع عموم خواهد رسید.

انتهای پیام

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied