شمانیوز
شما نیوز

حضور همیشگی مردم در صحنه پشتوانه و سرمایه عظیم نظام

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان گفت: حضور همیشگی مردم در صحنه‌های سیاسی، پشتوانه و سرمایه عظیم نظام جمهوری اسلامی ایران است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان گفت: حضور همیشگی مردم در صحنه‌های سیاسی، پشتوانه و سرمایه عظیم نظام جمهوری اسلامی ایران است.

حجت‌الاسلام والمسلمین "علی دشتکی" در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه همدان، تصریح کرد: حضور مردم یکی از سرمایه‌های این نظام است که برای پاسداشت این سرمایه، مسئولان باید زمینه‌های عمیق شدن آن را فراهم کنند.

وی با بیان اینکه پشتوانه اصلی نظام جمهوری اسلامی معنویت و مردم است، افزود: این دو عامل رمز پیروزی انقلاب اسلامی بوده است که قطعا در استمرار آن نیز فاکتور اصلی محسوب می‌شود.

دشتکی با اشاره به اینکه مردم ایران حضورشان را همیشه به رخ استکبار، استعمار و صهیونیست‌ها می‌کشند، ادامه داد: حضور همیشگی مردم در صحنه‌های سیاسی به عنوان یک الگو در جهان مطرح می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: اگر زمینه‌های حضور مردم در انتخابات فراهم شود، پرشورترین و خالصانه‌ترین حضور را در 22 بهمن‌ماه خواهیم داشت، چرا که مردم بر بدیهی و ضروری بودن حضور خود آگاهی لازم دارند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان بیان کرد: سازمان تبلیغات از طریق شبکه تبلیغ، مساجد، هیئت، کانون‌های فرهنگی و تبلیغی، عموم مردم به ویژه روحانیون، اقشار تاثیرگذار، نخبگان و اعضای کانون‌ها و مؤسسات قرآنی و نمازگزاران مساجد، اعضای هیئت‌های مذهبی و دستگاه‌های دولتی را به صورت برنامه‌ریزی شده به حضور در راهپیمایی 22 بهمن‌ماه دعوت می‌کند.

انتهای پیام

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied