شمانیوز
شما نیوز

بیانیه جامعه اسلامی مهندسین به مناسبت 22 بهمن

جامعه اسلامی مهندسین، ضمن تبریک سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی به ملّت سرفراز ایران، طی بیانیه‌ای از ملت غیور و همیشه در صحنه ایران برای شرکت در راهپیمایی سراسری بیست و دوم بهمن ماه دعوت به عمل آورد.

جامعه اسلامی مهندسین، ضمن تبریک سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی به ملّت سرفراز ایران، طی بیانیه‌ای از ملت غیور و همیشه در صحنه ایران برای شرکت در راهپیمایی سراسری بیست و دوم بهمن ماه دعوت به عمل آورد.

به گزارش گروه دریافت خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، متن این بیانیه به شرح زیر است؛

انقلاب اسلامی ایران تمام محاسبات سیاسی جهانیان را فرو ریخت؛ ایستادگی و عظمت ملت ایران در مقابله با استعمار سر منشاء بیداری ملت های مسلمان شد. این انقلاب شکوهمند، پدیده‌ بی نظیر و منحصر به فرد در پایان هزاره دوم بود که بر زورگویان و ستمگران سلطه‌طلب و نیز صهیونیسم بسیار گران و سخت آمد و آنان با تفکر پوسیده خود عظمت ایران و ایرانی و رهبری را نادیده گرفتند و چاره را جز با تحمیل هزینه‌های سنگین از جمله ترور شخصیت‌های برجسته نظام، تحمیل جنگ نابرابر هشت ساله و تحریم‌های اقتصادی و ... ندیدند.

ملّت شریف و ولایتمدار ایران با پشتوانه رهبری و هدایت مقتدرانه، شجاعانه، با بصیرت و مدبّرانه حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری که هر دو از سلاله خاندان عترت هستند، یکی‌یکی دسیسه‌ها، نیرنگ‌ها، فشارها و تحریم‌های آنها را به فرصت تبدیل کردند تا همگان به فرمایش خداوند متعال که می‌فرماید: «اِنَّ مع العُسرِ یُسرا»؛ ایمان بیاورند. ملّت ایران با رهبری داهیانۀ زعیم بزرگ جهان اسلام و بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی (ره) و با تأسی از آموزه های اسلام ناب محمدی(ص) طومار 2500 سالۀ رژیم طاغوتی استبداد و استکبار را درهم پیچیدند و روح امید، احساس غرور و خودباوری را در کشور زنده کردند.

"وَ نُرِیدُ أَن نَّمُنَّ عَلَیَ الَّذِینَ استُضعِفُوا فِی الأَرضِ وَ نَجعَلَهُم أَئِمَّهً وَ نَجعَلَهُم الوَارِثینَ" (قصص/5)

حمد و سپاس بی‌پایان پروردگار قادر متعال را که در پرتو تعالیم پیامبر اعظم (صلی الله علیه و آله و سلم) و در سایه‌سار شجره سبز و سربلند انقلاب اسلامی، ایستادگی و مقاومت امّت سرفراز ایران اسلامی را به شمیم معطّر تحقّق وعده‌های الهی مبدّل ساخت تا معنویت و دینداری، مشعل فروزان راه سربلندی و آزادی جهانیان گردد و حقیقت ناب انقلاب اسلامی و اندیشه‌های دینی و سیاسی حضرت ‌امام خمینی(ره) درخشان‌تر از هر زمان دیگر، چونان حبل‌المتینی الهی، تمدن نوین اسلامی را به امت اسلامی نوید دهد و "ولایت فقیه" این یادگار تاریخی و گرانقدر روح خدا زمینه‌ساز انسجام، اتحاد، استقامت، پیشرفت و سرافرازی ایران و هدایت جامعه بشری به قله‌های صلاح و سعادت و رستگاری گردد.

خورشید سی و هفتمین بهار پرطراوت آزادی در حالی در سرزمین "اسلام و فرهنگ و ادب و ایثار" طلوع می‌کند که جهانیان، محو تماشای عظمت و اقتدار خیره‌کننده ملّت ایران شده است و در پرتو امواج بیداری‌بخش این انقلاب بزرگ الهی، مناسبات و معادلات ساخت قدرت جهانی، خارج از اراده مستکبران و نظم ادعایی قدرت‌های سلطه‌گر به نفع مستضعفین و ملل آزاده و حق‌طلب بر هم ریخته و بشریت در حال گذر از یک پیچ تاریخی مهم و سرنوشت ساز قرار گرفته است و بیش از هر مقطع زمانی، بستر تحقق وعده خداوند برای "حکومت جهانی مستضعفین" و درک ظهور "موعود" مهیا شده است.

پیروزی انقلاب اسلامی، طلیعۀ پیشرفت کشور در تمام عرصه ها بود و در کنار استقلال سیاسی، دانشمندان جوان کشورمان در حوزه های مختلف از قبیل پزشکی و درمانی، نانو، بایو، هوا فضا، انرژی صلح آمیز هسته ای، سلول های بنیادی، تکنولوژی های نظامی فوق پیشرفته و ... مرزهای دانش را درنوردیدند و همه اینها، گوشه ای از دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است. دشمنان انقلاب اسلامی پس از آزمایش همه را‌ه‌های دشمنی، از کارساز نبودن تحریم‌ و تهدید نیز گیج و سرگشته شده‌اند و اذعان دارند که تحریم‌ یک سیاست اصولی و نتیجه‌بخش برای مردم مقاوم و ولایتمدار ایران اسلامی نبوده و نخواهد بود و چنین شد که برجام به فرجام رسید.

اما باید دانست که دشمن از پای ننشسته است و هر روز در لباسی دام های بی‌شماری را بر سر راه انقلاب می گستراند و اکنون که در حال پیاده سازی پروژه نفوذ می باشد، ما ملّت سرفراز ایران با تکیه بر اصول و دفاع از حقوق مسلّم این کشور، سالگرد 37 سالگی انقلاب خود را جشن می گیریم و اعلام می­داریم که نظام جمهوری اسلامی ایران، در پی تعامل مثبت با جهان و ایفای نقش سازنده در منطقه و سیاست جهانی است و خانواده بزرگ جامعه اسلامی مهندسین نیز همچون همیشه پشتیبان کشور، انقلاب و ولایت فقیه هستند.

ما ملّت ایران که در همه مراحل هوشیاری فردی، اجتماعی و وفاداری به نظام اسلامی را ثابت کرده‌ایم با حضور در راهپیمایی 22 بهمن، حماسه سیاسی بزرگ و شکوهمند دیگری را رقم خواهیم زد و با شرکت در انتخابات 7 اسفند بار دیگر همبستگی عظیم خود را به جهانیان اثبات خواهیم کرد.

جامعه اسلامی مهندسین، ضمن تبریک فرارسیدن ایام الله دهه فجر و سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی به ملّت سرفراز ایران، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گلگون کفن و امام الشهداء خمینی کبیر(ره) و با تجدید پیمان با خلف صالح ایشان، مقام معظم رهبری(حفظه الله تعالی)، از ملّت غیور و همیشه در صحنه ایران برای شرکت در راهپیمایی سراسری بیست و دوم بهمن ماه به عنوان نماد و تجلّی همدلی و انسجام این ملّت، دعوت به عمل می آورد تا همگام و همصدا فریاد بلند استکبارستیزی ملّت قهرمان باردیگر در جهان طنین انداز شود.

انتهای پیام

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied