شمانیوز
شما نیوز

معاون وزیر ورزش: استفاده از ظرفیت خیرین در حوزه ورزش یک ضرورت است

معاون توسعه منابع و پشتیبانی وزارت ورزش و جوانان گفت: استفاده از ظرفیت خیرین در حوزه ورزش یک ضرورت است.

معاون توسعه منابع و پشتیبانی وزارت ورزش و جوانان گفت: استفاده از ظرفیت خیرین در حوزه ورزش یک ضرورت است.

به گزارش خبرنگار سرویس ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه کرمانشاه، سیدمناف هاشمی در دیدار با پرسنل ورزش و جوانان استان کرمانشاه، خواستار استفاده از تمامی ظرفیت‌های قانونی برای کاهش مشکلات مالی شد.

وی با اشاره به نقش ورزش در سلامت جامعه گفت: ورزش یک اصل است و همه باید برای گسترش آن در جامعه تلاش کنند.

این مقام مسئول در وزارت ورزش و جوانان افزود: اکنون شرایط خوبی برای استفاده از ظرفیت‌های قانونی در حوزه ورزش ایجاد شده که خوشبختانه استان کرمانشاه در این زمینه بصورت فنی و تخصصی خوب عمل کرده است.

وی استفاده از ظرفیت خیرین را برای توسعه ورزش ضروری خواند و گفت: استانها باید با شناسایی ظرفیت‌ها در حوزه ورزش پروژه‌های خود را به سرانجام برسانند و سرانه ورزشی خود را افزایش دهند.

معاون توسعه منابع و پشتیبانی وزارت ورزش و جوانان در ادامه به ابلاغ قانون ماده 53 الحاق بودجه نیز اشاره کرد و گفت: این قانون پس از شش سال با تلاش تیم مدیریتی وزارت ورزش و جوانان مجددا برقرار شده و لازم است برای عملیاتی شدن آن نهایت تلاش را داشته باشیم.

هاشمی وجود روحیه تعاون و همکاری در سطح وزارت ورزش و جوانان را برگ برنده این وزارتخانه برای دستیابی به اهداف ذکر کرد و گفت: وزارت ورزش و جوانان در گذشته درآمد اختصاصی نداشت که امروز با اصلاح برخی فرایندها این امر صورت گرفته و درآمدهای حاصل از اجاره حاصل از اماکن ورزشی پس از وصول برای توسعه ورزش به استانها بر می‌گردد.

وی شرط لازم برای جذب خیرین و سرمایه گذاران بخش خصوصی به ورزش را ایجاد بستر لازم ذکر کرد و گفت: همه استانها باید در این زمینه فعالانه و با حساسیت بالا اقدام کنند.

معاون توسعه منابع و پشتیبانی وزارت ورزش و جوانان در پایان اظهار امیدواری کرد، سال 95 سال بسیار خوبی برای مجموعه وزارت ورزش و جوانان باشد.

انتهای پیام

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied