شمانیوز
شما نیوز

نکونام: از من مصاحبه خیالی منتشر کرده‌اند

جواد نکونام می گوید به عنوان بازیکنی که سالها در فوتبال اروپا بازی کرده می داند که هیچ وقت سطح لیگ قطر به سطح لیگهای اروپایی نمی رسد.

جواد نکونام می گوید به عنوان بازیکنی که سالها در فوتبال اروپا بازی کرده می داند که هیچ وقت سطح لیگ قطر به سطح لیگهای اروپایی نمی رسد.

به گزارش ایسنا، سایت رسمی لیگ ستارگان قطر گفتگویی را به نقل از کاپیتان سابق تیم ملی ایران منتشر کرده و در بخشی از آن به نقل از نکونام نوشته که سطح لیگ قطر همپای لیگ های اروپایی است.

نکونام در گفت وگو با ایسنا با رد این مصاحبه اظهار کرد: برایم عجیب است که چطور چنین مصاحبه ای را در این سایت به نقل از من منتشر کرده اند. من برای کارهای شخصی‌ام به تهران آمده بودم و از روزی که دوباره به دوحه برگشتم غیر از حضور در تمرین، فعالیت فوتبالی دیگری نداشتم. نمی دانم که چطور چنین مصاحبه ای را به نقل از من منتشر کرده اند.

نکونام افزود: من که در اروپا بازی کرد‌ ام، می دانم که سطح لیگ قطر با سطح لیگهای اروپایی قابل مقایسه نیست و متعجبم که چرا این حرفها را به نام من در خروجی این سایت قرار داده اند.

به گزارش ایسنا، جواد نکونام که به تازگی به العربی رفته در دو بازی ابتدایی خود با پیراهن این تیم عملکرد خوبی از خود ارائه کرده و در هر دو دیدار پاس گل داده است؛ نمایشی که با تمجید جان فرانکو زولا، سرمربی این تیم همراه شده است.

انتهای پیام

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied