شمانیوز
شما نیوز

380 میلیارد ریال اعتبار عمرانی بین دهیاری‌های گلستان توزیع شد

مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری گلستان گفت: امسال 380 میلیارد ریال اعتبار عمرانی بین دهیاری‌های استان توزیع شده است.

مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری گلستان گفت: امسال 380 میلیارد ریال اعتبار عمرانی بین دهیاری‌های استان توزیع شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، «قاسم سمیعی» امروز(چهارشنبه 21 بهمن‌ماه) در مراسم افتتاح متمرکز طرح‌های عمرانی دهیاری‌های استان گلستان در گنبدکاووس افزود: در سال‌های 93 و 94 نیز 130 دستگاه ماشین‌آلات خدماتی از قبیل خودروهای حمل زباله بین دهیاری‌ها توزیع شده و 54 دستگاه دیگر هم تا پایان امسال هم توزیع می‌شود.

وی گفت: دولت برای توسعه و عمران روستاها به‌ویژه در بخش راه‌های روستایی، مقدار 2000 تن قیر رایگان برای آسفالت 100 هزار مترمربع راه روستایی در 53 روستای استان گلستان اختصاص داده است.

مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری گلستان با اشاره به مصوبه دفتر مناطق محروم ریاست جمهوری و اختصاص تسهیلات ویژه برای راه‌اندازی طرح‌های اقتصادی با هدف ماندگاری روستائیان، بر لزوم استفاده دهیاران و روستائیان از این فرصت تأکید کرد.

سمیعی خاطرنشان کرد: در این خصوص تاکنون 15 طرح در کمیته اجرایی استان مصوب شده و عملیات اجرایی دو طرح با هزینه 60 میلیارد ریال آغاز شده است.

به گزارش ایسنا، در مراسم بهره‌برداری و آغاز عملیات اجرایی 281 طرح عمرانی دهیاری‌های استان گلستان با 108 میلیارد و 174 میلیون ریال که به‌صورت متمرکز در گنبدکاووس برگزار شد، استاندار گلستان، جمعی از مدیران کل استان و ائمه شیعه و سنی و مسئولان شهرستان گنبدکاووس حضور داشتند.

در این مراسم بهره‌برداری از 255 طرح با 79 میلیارد و 649 میلیون ریال هزینه آغاز و کلنگ اجرای 26 طرح عمرانی دهیاری‌های استان گلستان با 28 میلیارد و 525 میلیون ریال اعتبار به زمین زده شد.

انتهای پیام

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied