شمانیوز
شما نیوز

تأکید استاندار مازندران بر توسعه روابط با کشورهای حاشیه خزر

استاندار مازندران بر افزایش مبادلات و توسعه روابط این استان با کشورهای حاشیه دریای خزر تأکید کرد.

استاندار مازندران بر افزایش مبادلات و توسعه روابط این استان با کشورهای حاشیه دریای خزر تأکید کرد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه مازندران، «ربیع فلاح» در آئین افتتاح کارخانه آسفالت دال گستر شمال در نوشهر با اشاره به ضرورت حمایت از سرمایه‌گذاران در استان اظهار کرد: یکی از سیاست‌های دولت تدبیر و امید حمایت از مشارکت مردم و سرمایه‌گذاران در امر تولید در راستای اقتصاد مقاومتی است.

وی افزود: شهرستان نوشهر از نظر جغرافیایی و اقلیمی یک منطقه بی‌نظیر بوده و دارای زیرساخت‌های لازم از جمله بندر، فرودگاه و مسیر مواصلاتی به پایتخت است.

استاندار مازندران با تأکید بر ضرورت مدیریت بر این مجموعه اظهار کرد: استان مازندران با چندین کشور حاشیه دریای خزر از جمله روسیه هم مرز است که تمایل به همکاری اقتصادی با جمهوری اسلامی اسلامی دارند.

فلاح با بیان این‌که شهرستان نوشهر با همه ظرفیت‌هایی که دارد نیازمند اجرای اقدامات اساسی است، گفت: این شهرستان به لحاظ قرار گرفتن در منطقه حفاظت شده زیست‌محیطی دارای محدودیت‌هایی است که نمی‌توان نادیده گرفت اما می‌توان برنامه‌ریزی مناسب داشت.

وی یادآور شد: برای صنعت شهرستان و برطرف کردن تنگناها تلاش‌های زیادی شده اما باید از تولیدکنندگان و کارآفرینان حمایت شود.

استاندار مازندران با بیان این‌که ادارات ما مشکلات ساختاری دارند، خاطرنشان کرد: باید این موانع به‌صورت اساسی برطرف شود.

فلاح تصریح کرد: آنچه مهم است اساس و ساختار دولت در بین مردم از لحاظ تصدی‌گری در آورده شود و اقتصاد مقاومتی مردمی شود.

وی خاطرنشان کرد: ستاد تسهیل رفع موانع تولید با تأکیدات دولت به استانداران محول کرد و استانداران نیز به فرمانداران ابلاغ کرده تا برای رفع مشکلات تولیدکنندگان پیگیری داشته باشند.

این مسئول با اشاره به تأکیدات دولت مبنی بر صادرات محوری یادآور شد: در راستای اقتصاد مقاومتی که مورد تأکید مقام رهبری است باید از فعالیت تولیدکنندگان حمایت انجام شود.

انتهای پیام

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied