شمانیوز
شما نیوز

انقلاب ایران اسلامی پرچم‌دار مبارزه با ظلم و ستم است

جانشین دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان گفت: انقلاب ایران اسلامی پرچم‌دار مبارزه با ظلم و ستم است.

جانشین دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان گفت: انقلاب ایران اسلامی پرچم‌دار مبارزه با ظلم و ستم است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه کردستان، «محمود الله‌مرادی»، امروز(چهارشنبه 21 بهمن‌ماه) در آئین پاسداشت دهه مبارک فجر در کتابخانه شهید مطهری سنندج اظهار کرد: انقلاب اسلامی حقیقتی است که امروزه صدای آن به همه جهانیان رسیده و صرفاً منوط به داخل کشور نیست.

وی با تأکید بر این‌که انقلاب ایران اسلامی پرچمدار توحید در مبارزه با ظلم و ستم است، افزود: از اوایل انقلاب تاکنون دشمنان از همه حربه‌ها و توطئه‌های خود برای براندازی این انقلاب استفاده کردند اما در سایه رشادت‌های شهدا و دلاورمردی‌های ملت ایران و رهبری مقام معظم رهبری موفق به براندازی انقلاب نشده و نمی‌شوند.

الله‌مرادی، دهه فجر انقلاب اسلامی یادآور بزرگترین لطف الهی به ملت ایران است، خاطرنشان کرد: امروزه بیداری اسلامی در جهان ریشه در انقلاب عظیم اسلامی ایران دارد که روز به روز در حال فراگیر شدن در جهان است.

وی گفت: به برکت خون شهدا با رهبری بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران و رهبر معظم انقلاب و حمایت‌های همه جانبه مردم ایران اسلامی پس از گذشت 37 سال از پیروزی انقلاب به‌عنوان کشوری مستقل در جهان راه پیشرفت در عرصه‌های علمی و فن‌آوری را طی می‌کند.

جانشین دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان تصریح کرد: پیروزی انقلاب اسلامی شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی را تحقق بخشید و کشور را از یوغ تهاجم مستکبران و استعمارگران پاک کرد.

وی افزود: انقلاب اسلامی ثمره رشادت‎ها و ایثارگرهای ملت ایران به رهبری امام خمینی(ره) و منویات رهبر معظم انقلاب است.

الله‌مرادی با اشاره به جنگ نرم دشمنان، گفت: امروز هیچ کشوری توان جنگ سخت با جمهوری اسلامی ایران را ندارد از همین‌رو دشمنان برای ضربه زدن به این انقلاب مردمی به جنگ نرم رو آورده‌اند.

وی یادآور شد: مسئولان و مردم باید به مقابله با جنگ نرم دشمنان برخیزند و اجازه ندهند ارزش‌های اسلام و انقلاب دستخوش دسیسه‌های دشمنان قرار گیرد.

به گزارش ایسنا، در ادامه این مراسم با مشارکت کتابخانه‌های عمومی و ستاد شورای امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان از شماری شرکت‌کنندگان تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied