شمانیوز
شما نیوز

حضور مردم مقدمه‌ای برای ورود ملی به صحنه انتخابات آینده است

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن واقعا برای دشمنان بین‌المللی و منطقه‌ای جنبه بازدارنده دارد و حمایت مردم را از سیاست‌های جمهوری اسلامی ایران نشان می‌دهد.

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن واقعا برای دشمنان بین‌المللی و منطقه‌ای جنبه بازدارنده دارد و حمایت مردم را از سیاست‌های جمهوری اسلامی ایران نشان می‌دهد.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) دکتر علی لاریجانی درباره برگزاری راهپیمایی روز 22 بهمن اظهار کرد: ملت ایران با فراست و تیزبینی در مقاطع مختلف حضور تاثیرگذاری در حرکت کلی جامعه ایران داشته‌اند.

وی با بیان این‌که «این بار حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن برای پیروزی‌هایی است که ملت ایران در عرصه‌های دیپلماسی و مسائل منطقه‌ای بدست آورده است»، اظهار کرد: ملت ایران جایگاه رفیعی را در منطقه به دست آورده است.

وی با بیان این‌که «پس از سال‌ها مشکلاتی را که غربی‌ها در عرصه هسته‌ای برای ایران به وجود آورده بودند با استقامت ملت ایران خون شهدای انقلاب و پایداری خانواده معظم شهدا به نتیجه رسید»، متذکر شد: الحمدلله مذاکرات هسته‌ای به نتیجه رسید و فضای جدیدی را بوجود آورد. در مسائل منطقه‌ای نیز با وجود آشفتگی در منطقه و حضور جریان‌های مختلف تروریستی، جنگ و بحران های موجود در سایر کشورها ملت ایران به دلیل آراستگی فکری و رفتاری از امنیت خوبی برخوردار است.

رئیس نهاد قانونگذاری کشور با بیان این‌که «این پیروزی‌ها و حضور مردم در صحنه سبب می‌شود تا این شرایط ادامه یابد»، گفت: حضور مردم در راهپیمایی، وحدت داخلی کشور را نشان می‌دهد. هرگاه که پیروزی‌های بزرگی به دست می‌آوریم دشمنان نیز حیله‌های مختلف به کار می‌بندند، بنابراین همبستگی بیشتر مردم سبب پس زدن حیله‌های دشمنان با هزینه کمتر می‌شود.

وی افزود: 22 بهمن همیشه یک معیار است و خبرنگاران از کشورهای مختلف می‌آیند تا یک ارزیابی را از حضور ملت و همبستگی آن‌ها به دست آورند. وقتی مردم در 22 بهمن حضور داشته باشند اراده هماهنگی را از خود نشان خواهند داد.

وی با بیان این‌که «کشور در حال وارد شدن به دوره‌ای جدید است که در این دوره لازم است کشور را آباد کنیم و وضعیت اقتصادی کشور تغییر یابد»، تصریح کرد: رسیدن به این اهداف احتیاج دارد که ساز و کارهای درونی کشور در این زمینه سازمان یابد.

رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به این‌که «حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن با توجه به نزدیک بودن انتخابات می‌تواند پیام‌های گوناگونی را داشته باشد»، اظهار کرد: حضور مردم کمک می‌کند که اراده ملت در انتخابات نشان داده شود و در واقع مقدمه‌ای برای ورود ملی به صحنه دو انتخابات مهم آینده است.

وی ادامه داد: امیدواریم ملت ایران در 22 بهمن با حضور چشمگیر خود تراز ملی کشور را بالا ببرند و شرایط کشور را در انظار بین المللی و منطقه‌ای ارتقاء ببخشند.

وی درباره پیامی که حضور ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن می‌تواند به جهانیان داشته باشد، تصریح کرد: حضور مردم در این راهپیمایی نشان می‌دهد که نگاه آگاهانه‌ای به صحنه دارند و شرایط را کاملا درک می‌کنند و متناسب با آن واکنش نشان می‌دهند.

لاریجانی با بیان این‌که «شرایط داخلی با حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن برای حرکت جدید آماده می‌شود تا آبادانی کشور توسعه یابد»، اظهار کرد: حضور مردم نشان می‌دهد که ملت ایران به دنبال جهش جدیدی برای کشور هستند.

وی افزود: حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن برای داخل کشور نیز مفید است و یک تمرینی است برای این‌که بر روی مسائل اصلی کشور متمرکز شوند و اختلافات فرعی و حاشیه‌ای را متن حرکت جامعه قرار نمی‌دهند.

وی در گفت‌وگو با خانه ملت با بیان این‌که «جمهوری اسلامی ایران از ساختاری دموکراتیک برخوردار است و این‌گونه حضور مردم برای سایر کشورها پیام دارد و نشان می‌دهد مردم پشتیبان تفکر کشور و به دنبال منافع کل مسلمانان هستند»، گفت: حضور در راهپیمایی 22 بهمن چند ساعتی را از مردم وقت می‌گیرد ولی واقعا برای دشمنان بین‌المللی و منطقه‌ای جنبه بازدارنده دارد و نشان می‌دهد که حرکت‌های جمهوری اسلامی ایران مورد تائید ملت ایران است.

پایان پیام

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied