شمانیوز
شما نیوز

راهپیمایی 22 بهمن، آینه‌ای است که 7 اسفند را منعکس می‌کند

امام جمعه موقت سمنان، با دعوت از عموم مردم برای حضور در راهپیمایی فردا 22 بهمن ماه، گفت: راهپیمایی 22بهمن، آینه‌ای است که 7 اسفند را منعکس می‌کند.

امام جمعه موقت سمنان، با دعوت از عموم مردم برای حضور در راهپیمایی فردا 22 بهمن ماه، گفت: راهپیمایی 22بهمن، آینه‌ای است که 7 اسفند را منعکس می‌کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه سمنان، حجت‌الاسلام «سیدجلال احمدپناهی»، در جمع خبرنگاران افزود: 7 اسفند از چنان اهمیتی برخوردار است که حضور در آن از 22 بهمن مهم‌تر است، از این‌رو 7 اسفند باید باشکوه‌تر از 22 بهمن نیز باشد، چون در اسفندماه چهره واقعی و مردم‌سالاری دینی نظام در پیش چشم جهانیان قرار می‌گیرد.

وی، با بیان این‌که 37 سال از عمر انقلاب شکوهمند اسلامی می‌گذرد، گفت: انقلاب اسلامی ما دیگر یک نهال نوپا نیست بلکه در آستانه 40 سالگی که سن رشیدی و جوانی است قرار دارد، از این‌رو از هر زمان دیگری پویا و ایستاده‌تر است.

استاد حوزه علمیه سمنان، با بیان این‌که عمر انقلاب اسلامی هم‌اکنون برابر با کل عمر سلطنت منحوس محمدرضا آخرین شاه پهلوی است، افزود: بی‌شک این انقلاب الهی عمری بابرکت دارد تا به دست صاحب اصلی آن که امام‌عصر(عج)است، سپرده شود.

امام جمعه موقت سمنان، با اذعان به این‌که معارف و پیام‌های نظام، چیزی جز «حق» نیستند، خاطرنشان کرد: انقلاب ما همانگونه که بنیان‌گذار انقلاب اسلامی فرمودند، انفجار نور بود و این اصطلاح دارای ریشه‌های عرفانی و مبتنی بر معارف قرآنی دارد.

احمدپناهی، با بیان این‌که در دوران ستم‌شاهی ما در تاریکی بودیم، گفت: البته در آن دوران نورانیت‌های شخصی وجود داشت اما جامعه ما نورانی نبود، از این‌رو با پیروزی انقلاب جامعه ما نورانی شد و یا به تعبیری با پیروزی انقلاب امام، نورانیت به جامعه اسلامی ما برگشت.

وی، حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن را سرنوشت‌ساز و دشمن‌شکن خواند و تصریح کرد: راهپیمایی 22 بهمن امسال از آن جهت که انتخابات 7اسفند را به‌دنبال دارد از اهمیت مضاعفی برخوردار است.

امام جمعه موقت سمنان، با اذعان به این‌که راهپیمایی 22 بهمن، آینه‌ای است که 7 اسفند را منعکس می‌کند، گفت: 7 اسفند از چنان اهمیتی برخوردار است که حضور در آن از 22 بهمن مهم‌تر است، از این‌رو 7 اسفند باید باشکوه‌تر از 22 بهمن نیز باشد، چون در اسفندماه چهره واقعی و مردم‌سالاری دینی نظام در پیش چشم جهانیان قرار می‌گیرد.

احمدپناهی، با بیان این‌که باید مواظب باشیم که فرصت انتخابات به تهدید تبدیل نشود، به فتنه 88 اشاره و اظهار کرد: انتخابات 88 هم یک فرصت بزرگ بود که متأسفانه بی‌بصیرتی برخی‌ها آن را به تهدید تبدیل کرد.

وی، ادامه داد: اگر برخی‌ها با انکار واقعیت‌ها، تصویری دیگری از کشور به دست دهند و دشمن تصور کند که در داخل مشکلاتی وجود دارد یعنی این‌که کمک کرده‌ایم که این فرصت به یک تهدید برای نظام تبدیل شود.

این استاد حوزه، با بیان این‌که برجام اتفاق خوبی بود و ما قدردان تلاش‌های مسئولان هستیم هم‌چنان‌که رهبری معظم انقلاب هم تقدیر کردند، یادآور شد: البته برخی‌ها باید هوشیار باشند و زیادی به برجام دل نبندند.

وی، در پیان با دعوت مجدد به حضور در دو عرصه راهپیمایی 22 بهمن و انتخابات 7 اسفند، اظهار امیدواری کرد شعار امسال که همدلی و همزبانی بین دولت و ملت است به‌خوبی در دو عرصه راهپیمایی 22 بهمن و انتخابات 7 اسفند متجلی شود.

انتهای پیام

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied