شمانیوز
شما نیوز

صعود بایرن مونیخ به نیمه نهایی با حذف بوخوم

بایرن مونیخ با برتری 3 بر صفر برابر بوخوم به نیمه نهایی جام حذفی آلمان راه یافت.

بایرن مونیخ با برتری 3 بر صفر برابر بوخوم به نیمه نهایی جام حذفی آلمان راه یافت.

به گزارش ایسنا، بایرن مونیخ و بوخوم برای رسیدن به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی آلمان موسوم به لیگ پوکال به میدان رفتند که این دیدار با برتری 3 بر صفر بایرن مونیخ به پایان رسید تا بایرنی ها در جام حذفی نیز به مرحله نیمه نهایی راه یابد. در این دیدار بوخوم تنها 39 دقیقه برابر بایرن مونیخ توانست دروازه خود را بسته نگه دارد تا اینکه روبرت لواندوفسکی گلزن قهار باواریایی ها توانست در این دقیقه دروازه بوخوم را باز کند.

در اواخر نیمه نخست، کار برای بوخوم سخت شد و سیوک مدافع این تیم با دریافت کارت قرمز از زمین مسابقه اخراج شد و داور یک ضربه پنالتی به سود بایرن اعلام کرد که البته توماس مولر قدر این موقعیت را ندانست تا نیمه نخست با برتری یک بر صفر بایرن به پایان برسد.

در نیمه دوم بایرن مانند نیمه نخست بازی برتری از خود نشان داد و توانست 2 بار دیگر دروازه بوخوم میزبان خود را باز کند و با برتری قاطع به مرحله بعد صعود کند. تیاگو آلکانترا در دقیقه 61 توانست گل دوم این بازی را به نام خود ثبت کند. در اواخر مسابقه و در دقیقه 90 باز هم نوبت به روبرت لواندوفسکی رسید تا گل سوم تیمش و گل دوم خود را به ثمر برساند تا بار دیگر درخشش خود را در این فصل نشان دهد.

انتهای پیام

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied