شمانیوز
شما نیوز

البرزی‌ها روزانه 14 میلیون مترمکعب گاز مصرف می‌کنند

مدیرعامل شرکت گاز استان البرز گفت: درحال حاضر روزانه 14 میلیون مترمکعب گاز در استان البرز مصرف می‌شود که به نسبت برخی استان‌ها رقم قابل توجهی است.

مدیرعامل شرکت گاز استان البرز گفت: درحال حاضر روزانه 14 میلیون مترمکعب گاز در استان البرز مصرف می‌شود که به نسبت برخی استان‌ها رقم قابل توجهی است.

حسین تقی نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، منطقه البرز، اظهارکرد: 720 هزار مشترک گاز در استان البرز وجود دارد که برای همه آنها باید قبض هزینه مصرف صادر شود. ماموران شرکت گاز موظف هستند در یک بازه 45روزه کنتورخوانی تمامی این مشترکین را به پایان برسانند تا قبض گاز برای آنها صادر شود.

وی خاطرنشان کرد: بدون شک کنتورخوانی این تعداد مشترک کارساده‌ای نیست و گاه در این فرایند اشتباهاتی نیز صورت می‌گیرد که در نهایت باعث می‌شود هزینه فیش صادر شده با میزان مصرف گاز مشترکین همخوانی نداشته باشد. مشترکینی که فکر می‌کنند ماموران میزان مصرف گازشان را به درستی ثبت نکرده‌اند می‌توانند به شرکت گاز، مراجعه و موضوع را بررسی کنند. اگر اشتباهی از سوی ماموران کنتور نویس اتفاق افتاده باشد مبلغ صحیح میزان مصرف از مشترک دریافت خواهد شد.

تقی نژاد اضافه کرد: البته در پنج ماه آخر سال به دلیل بالا رفتن میزان مصرف گاز، هرینه فیش‌ها نیز بالا می‌رود و این امر غالب مشترکین را شوکه می‌کند، چراکه آنها هزینه‌ای که باید در فصول سرد پرداخت کنند را با ماه‌های گرم سال مقایسه می‌کنند.

مدیرعامل شرکت گاز استان البرز گفت: بدیهی است به دلیل استفاده از وسایل گرمایشی در فصول سرد سال میزان مصرف گاز مشترکین بالا می‌رود ولی برخی از مشترکین این موضوع را نمی‌پذیرند و توقع دارند هزینه‌ای که برای مصرف گاز پرداخت می‌کنند در طول سال تغییر نکند.

تقی نژاد ادامه داد: در بسیاری موارد که مشترکین در خصوص مبلغ فیش‌های صادر شده اعتراض می‌کنند، مسئولان اداره گاز مبنا را برصداقت آنها گذاشته و از هزینه فیش آنها می‌کاهند چرا که کنتورخوانی مجدد هم وقت‌گیر است و هم هزینه اضافی به شرکت گاز تحمیل می‌کند.

وی افزود: نیمی از مشترکین شرکت گاز استان را صنایع و نیروگاه‌ها و نیم دیگر را نیز مشترکین خانگی و تجاری تشکیل داده‌اند.

انتهای پیام

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied