شمانیوز
شما نیوز

راهپیمایی 22 بهمن در سراسر کشور

راهپیمایی مردم انقلابی ایران اسلامی به مناسبت فرا رسیدن سی و هفتمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران در سراسر کشور آغاز شد.

راهپیمایی مردم انقلابی ایران اسلامی به مناسبت فرا رسیدن سی و هفتمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران در سراسر کشور آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، راهپیمایی روز 22 بهمن سال 1394، امروز پنج‌شنبه، ساعت 9 صبح همزمان در سراسر کشور با حضور ملت ایران برای شکرگزاری از این موهبت عظیم و پاسداشت این حماسه بی‌بدیل آغاز شد.

در تمامی مراکز استان‌هایی که مراسم راهپیمایی آنها با اذان ظهر به اتمام می‌رسد تمهیدات لازم برای اقامه نماز جماعت ظهر و عصر اندیشیده شده است. در شهر تهران نیز مراسم رسمی این یوم‌الله، ساعت 10 صبح در میدان آزادی با انجام جلوه‌های ویژه، ‌سقوط چتربازان نیروهای مسلح، ‌اجرای سرود و سخنرانی رئیس‌جمهور برگزار خواهد شد.

ملت انقلابی ایران با حضور در این راهپیمایی به جهانیان اعلام خواهند کرد که اگر خود را باور کنند، متحد باشند و بر اشتراکات تکیه کنند، غلبه بر هر استبداد و استکباری دست‌یافتنی است و این‌که پیشرفت و توسعه از مسیر ایمان، خودباوری، خودکفایی، پشتکار و تلاش می‌گذرد.

حضور مردم همیشه در صحنه ایران در راهپیمایی 22 بهمن امروز در شرایطی انجام شده که در برخی از استان‌ها بارش بارف آغاز شده و مردم با وجود سرمای شدید، اما برای ادای دین خود به خیابان‌ها آمده‌اند و شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراییل سر می‌دهند.

*عکس تزیینی است.

انتهای پیام

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied