شمانیوز
شما نیوز

فرمانده ناجا خبر داد: برگزاری راهپیمایی 22 بهمن در امنیت کامل

فرمانده ناجا از برگزاری راهپیمایی 22 بهمن ماه در امنیت کامل خبر داد و گفت:‌ پلیس تا پایان مراسم همچنان در آماده باش خواهد بود.

فرمانده ناجا از برگزاری راهپیمایی 22 بهمن ماه در امنیت کامل خبر داد و گفت:‌ پلیس تا پایان مراسم همچنان در آماده باش خواهد بود.

سردار حسین اشتری ظهر امروز با حضور در راهپیمایی 22 بهمن در گفت‌وگو با خبرنگار «انتظامی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) گفت: گزارش‌های دریافتی حکایت از استقبال با شکوه از راهپیمایی 22 بهمن ماه در سراسر کشور دارد.

وی با بیان اینکه نیروی انتظامی از مدت‌ها قبل برای تامین امنیت راهپیمایی و راهپیمایان 22 بهمن برنامه ریزی و اقدام کرده بود اظهار کرد: خوشبختانه براساس گزارش‌های دریافتی تا به این لحظه هیچ مشکلی در راهپیمایی 22 بهمن گزارش نشده و سی و هفتمین جشن پیروزی انقلاب اسلامی در امنیت کامل برگزار شد.

فرمانده ناجا با تاکید بر اینکه پلیس طی روزهای گذشته در آماده باش بوده و همچنان نیز با تمام توان در آماده باش است ، اظهار کرد: 22 بهمن روز استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی و همین طور روز مقاومت و ایستادگی است و تمام مردم ایران با سلایق و تفکرات مختلف در آن حضور دارند، همانطور که در این راهپیمایی نیز تفکرات و سلیقه‌های مختلف را می‌توان مشاهده کرد.

اشتری با قدردانی از حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن اظهار کرد: باید قدردان این مردم بود که در تمام مراحل همراه انقلاب جمهوری اسلامی و رهبری بوده‌اند.

فرمانده ناجا همچنین از همکاری مردم با پلیس در تامین امنیت راهپیمایی و ایجاد نظم ترافیکی قدردانی کرد و گفت: پلیس تا پایان مراسم همچنان در آماده باش خواهد بود.

سردار اشتری

انتهای پیام

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied