شمانیوز
شما نیوز

استاندار لرستان: راهپیمایی 22 بهمن مقدمه‌ای برای حضور گسترده مردم در انتخابات است

استاندار لرستان گفت: راهپیمایی باشکوه ملت ایران در 22 بهمن مقدمه‌ای برای حضور گسترده مردم در انتخابات است.

استاندار لرستان گفت: راهپیمایی باشکوه ملت ایران در 22 بهمن مقدمه‌ای برای حضور گسترده مردم در انتخابات است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه لرستان، هوشنگ بازوند در حاشیه راهپیمایی 22بهمن، افزود: حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن این پیام را می‌رساند که مردم برای سی و هشتمین بار با مقام معظم رهبری و نظام جمهوری اسلام تجدید پیمان می‌کنند.

وی اظهار کرد: استکبار جهانی به دو واقعه مهم راهپیمایی 22 بهمن و انتخابات هفتم اسفندماه چشم دوخته و امروز مردم ایران اسلامی با حضور گسترده، چشم دشمنان را کور و امید آنها برای چنگ‌اندازی به نظام جمهوری اسلامی را ناامید کرده‌اند. بدون شک ملت همیشه در صحنه و هوشیار ایران، با حضور گسترده و حداکثری و انتخاب فرد اصلح در واقعه هفتم اسفند، همچون امروز مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی خواهند زد.

بازوند اضافه کرد: انقلاب دستاوردهای فراوانی دارد ولی حضور همین مردم یکی از بزرگترین دستاوردها است. ارج نهادن نظام به آرای مردم از دست‌آوردهای بزرگی است که در هفتم اسفندماه شاهد آن خواهیم بود.

وی بیان کرد: 37 سال از پیروزی انقلاب اسلامی ایران می‌گذرد. طی این سال‌ها نظام جمهوری اسلامی مسیر بالندگی و رشد روزافزون خود را با وجود همه توطئه و ترفندهای دشمنان سپری کرده و اکنون به یک جریان قدرتمند در برابر استکبار و نظام سلطه تبدیل شده است. حضور حداکثری در این رویداد سیاسی عامل مقبولیت بیشتر نظام در عرصه بین‌المللی خواهد بود.

انتهای پیام

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied