شمانیوز
شما نیوز

برانکو: جریان غلطی علیه استقلال و پرسپولیس در حال وقوع است

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس اعلام کرد جریان غلطی علیه دو تیم استقلال و پرسپولیس در حال وقوع است.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس اعلام کرد جریان غلطی علیه دو تیم استقلال و پرسپولیس در حال وقوع است.

به گزارش ایسنا، برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر فولاد اظهار کرد: پیش از هر چیز فرصت را غنیمت را می‌شمرم و سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را به ایرانیان تبریک می گویم. امیدوارم با پیروزی در بازی فردا (جمعه) برابر فولاد این سالگرد را شیرین‌تر کنیم.

او ادامه داد: بازهم یک بازی بزرگ پیش رو داریم و همه شما از رقابت سنتی پرسپولیس و فولاد آگاهید. موقعیت فعلی فولاد در جدول موقعیت واقعی این تیم نیست و همانطور که از نتایج بازی ها پیداست فولاد در نیم‌فصل دوم با کسب 10 امتیاز از چهار بازی موفق ترنی تیم لیگ تا این‌جاست.

برانکو افزود: نتایج فولاد در بازی های اخیرش باعث می‌شود که ما این تیم را حریفی جدی قلمداد کنیم و برابر آن تنها یک خواسته داشته باشیم و آن پیروزی است.

وی در ادامه درباره نتایج تیمش در پنج بازی اخیر و کسب تنها یک برد در این بازی‌ها گفت: باید در این بازی ها برنده می شدیم چون برتر از حریفان بودیم. برابر نفت پنالتی را گل نکردیم، برابر پدیده در سطح بازی‌های قبل نبودیم و برابر سپاهان موقعیت‌های‌مان گل نشد. باید فرصت‌ها را به گل تبدیل کنیم. ما در 13 بازی اخیر نباختیم و این در حالی است که حریفان‌مان در چند بازی اخر تیم های مثل سپاهان قهرمان فصل قبل، ذوب‌آهن تیم سوم جدول و فینالیست جام حذفی، نفت نماینده ایران در آسیا و استقلال خوزستان پدیده فصل بودند.

او درباره شایعه دوپینگ سه بازیکن پرسیپولیس هم گفت: نمی دانم این شایعه چرا و از سوی چه کسی مطرح شده است. بعد از بازی با ذوب‌آهن دو بازیکن برای تست دوپینگ رفتند ولی شایعه دوپینگ سه نفر مطرح شد که منطقی نیست. اگر منتظر نتایج تست باشیم، بیش از یک هفته طول می‌کشد در حالی که اگر مساله ای باشد خبر دقیقش باید اول به اطلاع باشگاه برسد. باشگاه و من به عنوان نفر اول تیم، علیه دوپینگ هستیم ولی جریان غلطی علیه استقلال و پرسپولیس در حال وقوع است.

برانکو همچنین درباره چرایی گل نشدن موقعیت‌های گل تیمش نیز گفت: فلسفه من انجام بازی با کیفیت و کسب نتیجه است و مطمئن هستم که بازیکنانم از این پس موقعیت‌ها را به گل تبدیل می‌کنند. پنالتی ها را هم باتجریه ها می‌زنند تا از این مانع روحی عبور کنیم.

وی درباره تمدید قراردادش با پرسپولیس هم گفت: با آقای طاهری صحبت کرده‌ام اما هنوز درباره جزئیات بحثی نداشتیم.

انتهای پیام

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied