شمانیوز
شما نیوز

استاندار گلستان: باید ابعاد وسیع 22 بهمن شناسایی شود

استاندار گلستان اظهار کرد: باید ابعاد وسیع 22 بهمن مورد شناسایی قرار گیرد و پیام و آورده‌های امام خمینی (ره) که موجب دگرگونی جهانی شد مورد بررسی و تحلیل قرار گیرد.

استاندار گلستان اظهار کرد: باید ابعاد وسیع 22 بهمن مورد شناسایی قرار گیرد و پیام و آورده‌های امام خمینی (ره) که موجب دگرگونی جهانی شد مورد بررسی و تحلیل قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، حسن صادقلو در مراسم راهپیمایی 22 بهمن و در جمع مردم شهرستان علی آباد کتول، بیان کرد: 22 بهمن ماهیتی همچون اعیاد بزرگ اسلامی فطر، غدیر و قربان دارد و این پیروزی برای ملت ایران پس از سال‌ها سختی و شکنجه اتفاق افتاد. در اثر این انقلاب نعمت بزرگی نصیب ملت ایران شد و همچنین ارکان نظام به معنای حقیقی سازماندهی شد.

وی گفت: حضور در 22 بهمن برای نیروهای انقلابی که نیاز به انگیزه دارند، روحیه آفرین است و برای دشمنان ملت ایران یاس آفرین است.

استاندار گلستان با بیان اینکه شرکت در راهپیمایی 22 بهمن بیعت با اصول حضرت امام(ره) است، گفت: این انقلاب با اصول امام خمینی(ره) که پایبندی به اسلام، مبارزه با استکبار و توجه به مردم بوده است، آغاز شده و تداوم آن نیز باید با توجه به همین اصول باشد.

صادقلو با تاکید بر خدمت گذاری مسئولان به مردم، خاطرنشان کرد: در طول 37 سال گذشته خدمات بسیاری به مردم صورت گرفته و تنها از زمان دولت تدبیر و امید در گلستان قریب به 6000 پروژه افتتاح شده که از این تعداد 269 مورد کلنگ زنی بوده است.

وی تصریح کرد: برای افتتاح طرح‌های عمرانی و اقتصادی 1700 میلیارد تومان هزینه شده و برای بیش از 11هزار گلستانی اشتغال ایجاد شده است.

پس از پایان سخنان استاندار گلستان در جمع مردم شهرستان علی آباد کتول، بیانیه راهپیمایی 22 بهمن قرائت شد.

انتهای پیام

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied