شمانیوز
شما نیوز

نماینده ولی فقیه در قزوین: مسئولان همگام با مردم حرکت کنند

نماینده ولی فقیه دراستان قزوین گفت: مردم پابه‌پای رهبری حرکت می‌کنند اما این مسئولان هستند که باید همگام با مردم گام بردارند.

نماینده ولی فقیه دراستان قزوین گفت: مردم پابه‌پای رهبری حرکت می‌کنند اما این مسئولان هستند که باید همگام با مردم گام بردارند.

حجت الاسلام عبدالکریم عابدینی در حاشیه مراسم راهپیمایی 22 بهمن در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه قزوین، با اشاره به اینکه حضور مردم نشانگر علاقه و اعتماد آنان به دین، قرآن و رهبری است، خاطرنشان کرد: این حضور پرشور نشان داد که مردم به وحی، کتاب آسمانی و انبیای الهی اعتقاد راسخ دارند و امام حسین(ع) را دوست داشته و می‌خواهند که راه شهدا را ادامه دهند.

وی در رابطه با حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن اظهار کرد: وقتی که خیابان عریض و طویل شهدای قزوین را می‎آمدیم تراکم و فشار جمعیت اجازه راه رفتن نمی‌داد و در مقایسه با گذشته‌ها هر سال را بهتر از سال پیش می‌بینیم.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین با بیان اینکه پیش‌بینی می‌شود حضور مردم در سال آینده پرشورتر شود، تشریح کرد: وقتی مردم حرکت می‌کنند خداوند متعال برکت می‌دهد و مردم نیز زمانی که برکات الهی را می‌بینند به شوق می‌آیند. پیروزی‌های مسلمانان در نقاط مختلف دنیا از قبیل یمن، لبنان، سوریه و فلسطین نشان از اهمیت دادن به ارزش‌های دینی و انقلابی است.

وی با بیان اینکه مسئولان باید همگام با مردم حرکت کنند، توضیح داد: مسئولان نباید از مردم در اظهار خشم به دشمنان خدا با محوریت استکبار آمریکایی و در مقابله با تفکر صهیونیستی و در اعتماد به توانمندی‌های داخلی عقب بمانند چرا که رهبر، مردم را هدایت کرده و مردم نیز پا به پای رهبری حرکت می‌کنند و این مسئولان هستند که باید همگام با مردم گام بردارند.

انتهای پیام

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied