شمانیوز
شما نیوز

نماینده ولی فقیه در سپاه: باید محکم در برابر زیاده‌خواهی امریکا بیاستیم

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران، با اشاره به انتخابات 7 اسفند اظهار کرد: در چارچوب اصول مسائل هسته‌ای را دنبال می‌کنیم اما باید محکم در برابر زیاده‌خواهی آمریکا بیاستیم و اگر این را می‌خواهیم نیازمند مجلسی انقلابی هستیم.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران، با اشاره به انتخابات 7 اسفند اظهار کرد: در چارچوب اصول مسائل هسته‌ای را دنبال می‌کنیم اما باید محکم در برابر زیاده‌خواهی آمریکا بیاستیم و اگر این را می‌خواهیم نیازمند مجلسی انقلابی هستیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)،حجت السلام علی سعیدی در راهپیمایی ۲۲ بهمن در گرگان افزود: اگر بخواهیم انقلاب پایدار بماند مجلسی قوی نیاز داریم و اگر دولت می‌خواهد برجام را با قدرت به انجام برساند مجلس قوی می‌خواهد که به دولت کمک کند تا امریکا نتواند نیرنگ کند و برجام را نقض کند.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: اگر بخواهیم انقلاب اسلامی همان گونه که تا امروز پایدار و استوار است در تداوم آن نیز پایدار باقی بماند، نیازمند الزاماتی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه آمریکا به دنبال قطع نفوذ استراتژیک ما در جهان است، گفت: آمریکا به دنبال مسائل فراهسته ای است و زیاده خواهی می کند.

وی نفوذ را یک مسئله مهم در همه حکومت ها عنوان کرد و گفت: قرآن کریم می فرماید که برخی از حکومت‌ها در صدد نفوذ برای ایجاد فتنه هستند و نکته مهم این است که افرادی با استفاده از مقدسات می خواهند در کشور ما فتنه تازه ای برپا کنند. در فتنه سال ۸۸ نیز عوامل فتنه با استفاده از مقدسات اسلام فتنه را در کشور ایجاد کردند.

سعیدی بیان کرد: ما باید جریان غرب گرا را از مسائل هسته ای جدا کنیم. نقشه ای که آمریکا برای شوروی طراحی کرده بود، امروز نیز آن نقشه را برای انقلاب اسلامی ایران دنبال می کند. انقلاب اسلامی ایران در سال ۱۹۷۹ پا بر عرصه وجود گذاشت و به لطف الهی توانست جایگاه قدرت شوروی را دو برابر پر کند.

وی بیان کرد: آمریکا به دنبال این است که نفوذ استراتژیک ما را قطع کند و دست ما را از همه دنیا کوتاه کند. آمریکا به دنبال مسائل فراهسته ای است و زیاده خواهی می کند. اگر آمریکا را نشناسیم و این شیطان را به موجود رام تبدیل کنیم، مرتکب اشتباه می شویم.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: در دوره های گذشته ملت هایی به قدرت رسیدند و حکومتی را تشکیل دادند اما عمر کوتاهی داشتند و فقط اسمی از آنها در تاریخ باقی ماند. امت بنی اسرائیل به پیروزی رسید و انقلابی را شکل دادند و رژیم طاغوتی فرعون را سرنگون کردند اما این انقلاب از مسیرش منحرف شد و این جریان و حکومت انقلابی به سقوط کشیده شد.

وی ادامه داد: انقلاب پیامبر اعظم (ص) به رهبری آن شخصیت الهی مسیر سختی را طی کرد و به پیروزی رسید اما در زمان بنی امیه و بنی عباس به انحراف کشیده شد. در این جا یک سوال پیش می آید که آیا این مسئله اتفاقی است یا جبری است یا اتفاقی قانونمند است؟

انتهای پیام

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied