شمانیوز
شما نیوز

ویسی: حس قهرمانی در بازیکنانم به وجود آمده است

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان معتقد است حس قهرمان‌شدن در بازیکنان تیمش به وجود آمده است.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان معتقد است حس قهرمان‌شدن در بازیکنان تیمش به وجود آمده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (اسنا) منطقه خوزستان، عبدالله ویسی در نشست خبری پیش از بازی تیمش با تراکتوزسازی اظهار کرد: تقریبا این هفته‌های اخیر بازی‌های ما 6 امتیازی هستند و اهمیت امتیاز گرفتن از این بازی‌ها دیده می‌شود.

وی بیان کرد: تلاش می‌کنیم در بازی فردا با تراکتورسازی امتیاز بازی را ازآن خودمان کنیم و خودمان را در بالای جدول حفظ کنیم و رفته‌رفته تیم را در شرایطی که مردم خوزستان می‌خواهند که همان قهرمانی یا کسب سهمیه آسیایی است، قرار دهیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: در هر صورت بازی فردا برای هر دو تیم مهم است. حریف هم تیم شایسته و دارای کادر فنی خوبی است و روی این بازی حساب ویژه‌ای کرده‌اند ولی ما در این بازی میزبان هستیم و باید با ارائه یک بازی خوب، سه امتیاز را در اهواز به دست آوریم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا بازیکنان تیم‌تان به این خودباوری که می‌توانند به قهرمانی برسند، رسیده‌اند؟ عنوان کرد: بازیکنانم به این خودباوری رسیده‌اند و این را قبول کرده‌اند و پذیرفته‌اند. به هر حال تیم ما 19 هفته است که جزو دو تیم بالای جدول است و باید بگویم حس قهرمانی در بازیکنانم به وجود آمده است و ان‌شاءالله با این روند، در آینده یک جایگاه بسیار مناسب برای فوتبال خوزستان به دست آوریم.

وی درباره غایبان تیمش در بازی فردا گفت: ادواردو به بازی فردا نمی‌رسد. دورقی و سیف‌اللهی نیز سه اخطاره هستند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا همچنان به دنبال جذب بازیکن هستید؟ خاطرنشان‌کرد: به احتمال 60، 70 درصد یک بازیکن سهمیه آزاد جذب خواهیم کرد. جای زبیدی در تیم خالی است و باید جای او را پر کنیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان در پاسخ به این سوال که آیا آرش افشین را جذب خواهید کرد؟ گفت: هنوز با آرش صحبت نکرده‌ایم، چرا که مساله سربازی و مصدومیت او وجود دارد که اگر حل شوند با او مذاکره می‌کنیم. افشین فوتبالیست بسیار قابلی است و اگر بتواند به ما کمک کند، خوشحال می‌شویم.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار تبریزی مبنی بر اینکه نظرتان درباره هواداران تراکتورسازی چیست؟ گفت: هواداران تراکتور پرشور و با هیجان هستند و اگر به ورزشگاه نیایند، شاید فوتبال کشور لطمه‌های زیادی بخورد و این شور و شوق باید همیشه باشد و نباید برای آن‌ها بازیکن و مدیر فرقی داشته باشد. تراکتورسازی باید زنده باشد تا فوتبال ایران هم زنده باشد.

ویسی در پایان خاطرنشان‌کرد: تیم‌های امیر قلعه‌نویی همیشه خوب بوده‌اند و ما هم این تیم را آنالیز کرده‌ایم و سعی می‌کنیم راه‌ها را بر این تیم ببندیم و سه امتیاز بازی را ازآن خودمان کنیم.

انتهای پیام

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied