شمانیوز
شما نیوز

مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه دشمنان از تبدیل شدن ایران به الگوی جهانیان واهمه دارند

مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: : امروز دشمنان از این مسئله واهمه دارند که ایران برای جهانیان به عنوان یک الگو و مدل موفق مطرح شده است.

مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: : امروز دشمنان از این مسئله واهمه دارند که ایران برای جهانیان به عنوان یک الگو و مدل موفق مطرح شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه کردستان، سردار یدالله جوانی طی سخنانی در جمع راهپیمایان سنندج، اظهار کرد: 37 سال پیش ملت ایران با رهبری امام خمینی(ره) توانستند رژیم فاسد و ظالم پهلوی را از میان بردارند و حکومتی اسلامی را جایگزین آن کنند.

وی بر سرکار آمدن نظامی بر پایه آموزه‌های دینی و اسلامی را موجب ناکامی و دل نگرانی دشمنان دانست و افزود: دشمنان که از پیروزی انقلاب شگفت زده شده بودند هم قسم شدند تا نظام اسلامی را ساقط کنند اما تا کنون راه به جایی نبرده و همه توطئه‌های آنها نقش بر آب شده است.

مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران در ادامه با اشاره به اینکه ملت ایران در راه خدا قیام کرد، افزود: امروز علیرغم گذشت 37 سال از پیروزی انقلاب اسلامی، روز به روز بر عزت و اقتدار این ملت و نظام افزوده می شود.

وی مردم را پشتوانه اصلی این انقلاب عنوان و تصریح کرد: حمایت مردم ایران از انقلاب در صحنه‌های مختلف، نشان دهنده ناکامی دشمنان بوده است به همین دلیل ایادی استکبار پس از پیروزی انقلاب تاکنون با انواع توطئه‌ها سعی در دلسردی مردم از این نظام داشته اند.

جوانی ذکر کرد: امروز دشمنان از این مسئله واهمه دارند که ایران برای جهانیان به عنوان یک الگو و مدل مطرح موفق شده است.

وی در ادامه با اشاره به خدمات نظام پس از پیروزی انقلاب، بیان کرد: بهبود بسیاری از شاخص ها از جمله وضع معیشت مردم، سطح علمی جامعه و امید به زندگی همه از برکات نظام بوده است.

مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران ادامه داد: قبل از انقلاب 150 هزار دانشجو در کشور مشغول به تحصیل بودند اما امروزه این میزان به چهار میلیون نفر افزایش یافته است.

وی همچنین بهبود وضع معیشت روستاییان را از دیگر برکات این نظام برشمرد و افزایش تولیدات کشاورزی و امکانات روستاها را غیرقابل قیاس با قبل از انقلاب دانست.

جوانی ادامه داد: امروز رتبه علمی ایران در جهان شانزدهم است و علاوه بر آن سرعت تولید علم در کشور نیز ۱۱ برابر میانگین جهانی است.

وی در پایان با اشاره به اینکه آینده روشنی در انتظار کشور ایران است، خاطرنشان کرد: ما همیشه باید در راه پاسداری از این نظام گوش به فرمان رهبری باشیم و از آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب حفظ و حراست کنیم.

انتهای پیام

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied