شمانیوز
شما نیوز

قاضی‌عسگر:هیچ قدرتی نمی‌تواند به ایران زور بگوید

نماینده ولی‌فقیه در سازمان حج و زیارت گفت: هیچ قدرتی در این دنیا نمی‌تواند به این کشور زور بگوید و فشار بیاورد چون امروز کشور و مردم ما مستقل‌ترین کشور و ملت در دنیا هستند.

نماینده ولی‌فقیه در سازمان حج و زیارت گفت: هیچ قدرتی در این دنیا نمی‌تواند به این کشور زور بگوید و فشار بیاورد چون امروز کشور و مردم ما مستقل‌ترین کشور و ملت در دنیا هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) - منطقه چهارمحال و بختیاری - حجت‌الاسلام سیدعلی قاضی‌عسگر در سخنرانی یوم‌الله 22 بهمن‌ماه شهرکرد اظهارکرد: در طول تاریخ گذشته کشور ما رژیم‌های پادشاهی به گونه‌ای در این کشور حکومت کردند که حضورشان با نظر بیگانگان و مستکبران و رفتن آن‌ها با ذلت و حقارت بود.

وی با اشاره به اینکه رضاشاه را بیگانگان در کشور ما روی کار آوردند و رسالت او هم این بود که ریشه مذهب را بزند و اموال و دارایی‌های مردم را چپاول کند و به غارت ببرد، افزود: ملت ایران به رهبری امام راحل(ره) در مقابل او ایستادند و شاه را از کشور بیرون راندند.

قاضی‌عسگر با بیان اینکه رهبری ما در برابر سلطه‌گران و زورگویان دنیا ایستاده است و به پشتوانه ملت با قاطعیت حرف می‌زند، تاکید کرد: در این 37 سال تمامی توطئه‌های شوم دشمنان شکست خورده و ملت سرافراز ایران قله‌های افتخار را یکی پس از دیگری فتح کرده و می‌کند.

وی استقلال را از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی ایران دانست و گفت: قبل از پیروزی انقلاب بیش از 40 هزار مستشار آمریکایی در ایران بود که از ملت ما حق توحش می‌گرفتند که در آن زمان فریاد امام بلند شد و قانون کاپیتولاسیون را به میان آورد و اجازه نداد حیثیت مردم پایمال شود.

نماینده ولی‌فقیه در سازمان حج و زیارت، تاکید کرد: امام خمینی (ره) به پشتوانه اسلام، قرآن و اهل بیت (ع)، با صدای رسا در سال 57 خطاب به شاه خائن گفتند: آقای شاه کاری نکن به مردم بگویم شما را از این کشور بیرون کنند.

وی با اشاره به اینکه امام در هیچ دوره‌ای در برابر ابر قدرت‌ها کرنش نکردند، اظهار کرد: در زمان جنگ هشت ساله هم امام به گورباچف نامه می‌نویسند که صدای شکسته شدن استخوان‌های شوری و مارکسیسم را می‌شنوم.

قاضی‌عسگر قدرت و عظمت امام را بی‌بدیل خواند و خاطرنشان کرد: امام در برابر تمام قدرت‌ها ایستاد و از هیچ کس واهمه نداشت.

قاضی‌عسگر گفت: فساد و تباهی و حیف و میل کردن سرمایه عمومی در کاخ شاه بیداد می‌کرد، اما پس از پیروزی انقلاب امام در یک خانه ساده و در کمال ساده زیستی زندگی کرد و به مردم گفت به من خادم بگویید نه رهبر.

وی خاطرنشان کرد: شعار امام این بود که اسلام ابرقدرت را به خاک مذلت می‌کشاند.

وی در تشریح شرایط قبل از انقلاب، گفت: در قبل از پیروزی انقلاب، صنعت، کشاورزی و عمران از بین رفته بود و اقتصاد مملکت به کلی وابسته شده بود اما به برکت انقلاب، کشور روی پای خودش ایستاده و اقتصاد روبه رشد است و ملت ایران در برابر هیچ کشوری قد خم نمی‌کند.

قاضی‌عسگر تاکید کرد: هیچ قدرتی در این دنیا نمی‌تواند به این کشور و بدون هیچ تردید، زور بگوید و فشار بیاورد و امروز کشور و مردم ما مستقل‌ترین کشور و ملت در دنیا است.

وی آزادی از چنگال زورگویان را دستاورد دیگر انقلاب عنوان کرد و افزود: امام آمد و به این ملت آزادی داد به گونه‌ای که امروز مردم آزادانه حرف می‌زنند و دارای بینش سیاسی شده‌اند و زیر بار قدرت‌های زورگو نمی‌روند و در سرتاسر جهان به عنوان حامیان مستضعفان حضور دارند و این نعمتی بزرگ است.

نماینده ولی‌فقیه در سازمان حج و زیارت رشد علمی را یکی دیگر از دستاوردهای انقلاب بیان کرد و گفت: کشور ما امروز در عرصه علمی حرف برای گفتن زیاد دارد.

وی خاطرنشان کرد: قبل از انقلاب ما چیزی نداشتیم اما امروز به برکت انقلاب اسلامی، پالایشگاه، کارخانه سیمان و زیردریایی و کشتی و انرژی هسته‌ای، دارو‌سازی و بسیاری صنایع امروز دانشمندان ما رشد پیدا کرده است و اصلا قابل مقایسه نیست و قطعا کشور با دستان شما مردم ساخته خواهد شد و رشد خواهد کرد و این انقلاب شکست خوردنی نخواهد بود.

وی با بیان اینکه آمریکا در حال نابودی است، گفت: آن‌ها مردم را با هدف تسلیم شدن تحریم کردند اما مردم ما نه تنها تسلیم نشدند بلکه در برابر آن‌ها ایستادندو تحریم‌ها را شکست دادند تا آمریکایی‌ها امروز قدرت علمی و فنآوری ایران بپذیرند.

انتهای پیام

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied