شمانیوز
شما نیوز

سردار سپهر:ایران 200 رشته برتر علمی را در اختیار دارد

معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت:ایران 200 رشته علمی برتر جهان را در اختیار دارد.

معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت:ایران 200 رشته علمی برتر جهان را در اختیار دارد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه مازندران، سردار محمد حسین سپهر در جمع راهپیمایان 22 بهمن نوشهر با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی اظهار کرد: انقلاب اسلامی یکی از حوادث بزرگ قرن بیستم بود که در شمار یکی مهم ترین وقایع تاریخ بشر در 100 سال گذشته ثبت شده است.

وی افزود: انقلاب اسلامی زمانی به پیروزی رسید که تمام قدرت‌های استکباری جهان سال‌های متمادی برای مبارزه با دین تلاش می کردند و پایان قرن بیستم را پایان دین و معنویت نام نهاده بودند و تلاش می کردند دین و علمای دینی در سرنوشت بشر هیچ تاثیری نداشته باشد.

معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران افزود: در این شرایط پیچیده، یک مرجع تقلید و مجتهد با هدایت های الهی و آموزه های دینی خود، یکی از پایگاه‌های قدرتمند استکبار را هدف قرار داد و با مردم به پیروزی رسید.

سپهر با بیان اینکه انقلاب ما تمدن ساز شد، ابراز کرد: همه انقلاب‌های دیگر در طول دو قرن گذشته نه تنها موفق نشدند بلکه میلیون‌ها نفر همانند انقلاب‌های کبیر فرانسه، آمریکا و کمونیستی کشته شدند و هیچ تاثیری برای رفاه و امنیت مردم نداشتند بلکه موجب کندی رشد بشر نیز شدند.

وی با تاکید بر اینکه انقلاب ما برای آزادی بشر، رفاه، توسعه علم، صلح و زندگی عزت مندانه مسلمانان جهان را به ارمغان آورد، یادآور شد: اثبات عدم جدایی دین از سیاست اولین دستاورد انقلاب اسلامی بود که در این خصوص استکبار بر این عقیده بود برای توسعه زندگی بشر باید دین از سیاست جدا باشد و 300 سال مبارزه کردند، اما ما ثابت کردیم دین از سیاست جدا نیست.

معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران خاطرنشان کرد: تشکیل حکومت الهی انسانی و اثبات توانایی علما در اداره حکومت، تحقیر استکبار و شکستن ابهت ابرقدرت‌های غرب خصوصا آمریکا، شکستن نظام دو قطبی جهان و اتکای حاکمیت به مردم و امت از دیگر دستاوردهای انقلاب اسلامی بود.

سپهر با بیان اینکه دنیا در حال حاضر بحران مقبولیت دارد، گفت: نظام ما مردمی ترین و دینی ترین نظام در دنیا است که در روز قدس و سایر راهپیمایی ها مردم علیه رژیم اشغالگر قدس به خیابان‌ها می آیند و در هر شرایطی انقلاب و نظام را یاری کردند.

وی با اشاره به اینکه افتخار نظام و پارلمان ایران در مردمی بودن و اتحاد و همدلی است، عنوان کرد: در سایر کشورها این وفاق و همدلی وجود ندارد.

معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران توسعه اقتصادی و محرومیت زدایی را از دیگر دستاوردهای انقلاب دانست و گفت: کشور ایران علیرغم جنگ و تحریم های مختلف امروز شانزدهمین کشور دنیا به لحاظ تولید علم و هفدهمین اقتصاد برتر دنیا است.

سپهر افزود: رفاه کشور به افزایش چند برابری نسبت به پیش از انقلاب رسیده است و رشد علمی ما سه برابر متوسط جهان است و در آینده نزدیک جزء چهارمین تولید کننده علم وفناوری خواهیم بود.

وی ادامه داد: یکی از مهم ترین مولفه های اقتدار، علم و فناوری است و ما امروز به دنبال کسب مرزهای دانش در دنیا هستیم و به دستاوردهای خوبی نیز رسیده ایم.

معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران با اشاره به دستاوردهای مهم کشور در زمینه صنایع دفاعی اظهار کرد: در صنایع دفاعی موشکی امروز 200 رشته علمی برتر جهان را در اختیار داریم و دانشمندان وزارت دفاع توانایی تولید سلاح برای دفاع از کشور را در اختیار دارند.

سپهر به برجام اشاره کرد و گفت: برجام موجب ایجاد فرصت های علمی امنیتی، اقتصادی، سیاسی و فرهنگی برای کشور شده است.

وی در پایان بر حضور گسترده مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری تاکید کرد و گفت: مردم با حضور خود اقتدار نظام را یاری کنند.

انتهای پیام

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied