شمانیوز
شما نیوز

زارعی: رمز پیروزی ما وحدت درون کشور و انسجام در میان تمام ارکان نظام بوده است

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: توطئه‌های دشمنان و حرکات منافقانه آنان نباید در کشور شکاف ایجاد کند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: توطئه‌های دشمنان و حرکات منافقانه آنان نباید در کشور شکاف ایجاد کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه مرکزی، علی اصغر زارعی در جمع راهپیمایان 22 بهمن محلات گفت: مردم در سراسر کشور امروز شعور انقلابی و حمایت از بزرگترین انقلاب 200 سال گذشته را اعلام کردند.

وی افزود: انقلاب با هدف استقلال سیاسی و اقتصادی و فرهنگی و برای کوتاه کردن دست اجانب از کشور به رهبری امام راحل و با ایثار و فداکاری ملت بزرگ ایران به ثمر رسید و از روز اول انقلاب دنیای غرب یک روز ملت ما را به خود واگذار نکرده است.

زارعی جنگ تحمیلی و تهاجم فرهنگی و اقتصادی را از مکرها و حیله‌هایی عنوان کرد که دشمن برای از پای درآوردن این انقلاب در 37 سال گذشته به کار بست و افزود: دشمنان از هیچ یک از این اقدامات دستاوردی نداشتند، جز اینکه زحماتی را برای ملت ما ایجاد کردند.

زارعی گفت: انقلاب اسلامی ایران امروز ریشه‌های خود را در ایران و سراسر دنیا گسترش داده است و استقلال‌خواهی پیام بزرگی است که از سوی ایران در میان ملت‌های مسلمان و غیر مسلمان دنیا منتشر شده و تهدید بزرگی است که آمریکا و انگلیس آن را احساس می‌کنند.

وی آزادی را ارمغان بزرگ انقلاب اسلامی برای ملت برشمرد و افزود: ملت ایران در دوران قبل از انقلاب ابتدا تحت قیمومیت انگلیسی‌ها و پس از آن آمریکایی‌ها بودند ولی پدران ما تلاش‌های بسیاری را برای مبارزه در راه تغییر این شرایط بکار بستند و در نهایت انقلاب اسلامی با آزادی خواهی دست اجانب را از ایران کوتاه کرد.

زارعی با بیان اینکه استقلال و آزادی برای تحقق یک حکومت جمهوری اسلامی که در آن عدالت و معنویت احیا شود در دستور حرکت ملت و مسئولان قرار داشت و امروز نیز کماکان این اهداف توسط مقام معظم رهبری و مردم در حال پیگیری است.

وی از مهمترین عواملی که دشمنان را طی 37 سال گذشته در شکست دادن انقلاب ناکام گذاشته است را ارتباط امام و امت عنوان کرد و افزود: رمز پیروزی ما وحدت درون کشور و انسجام در میان تمام ارکان نظام بوده است.

زارعی اظهار کرد: براین اساس، دشمن به دنبال ایجاد شکاف در میان اقشار و طبقات مختلف کشور و تقویت مسایل قومی و مذهبی در کشور و منطقه است تا بتواند از این طریق به اهداف خود دست یابد، اما تا امروز هوشیاری ملت ما آنان را از رسیدن به این اهداف ناکام گذاشته است.

وی تاکید کرد: همچنان باید در ادامه راه انقلاب در راستای رسیدن به عدالت نسبت به حفظ انسجام درونی و وحدت با امام و رهبری کوشا باشیم. توطئه‌های دشمنان و حرکات منافقانه آنان نباید در کشور شکاف ایجاد کند.

وی اظهار کرد: مسئله مهمی که بعد از برجام قابل توجه است، موضوع نفوذ سیاسی و فرهنگی است. دشمنان فکر می‌کنند که یکی از دلایلی که نتوانستند در ایران به اهداف خود دست پیدا کنند اینست که دست‌شان از کشور کوتاه شده به همین سبب به بهانه برجام و ایجاد تعامل قصد برگشت به ایران را دارند.

زارعی افزود: تاریخ 200 ساله ایران نشان داده است که آمریکا و انگلیس همواره با ایجاد مراکز نفوذ و جاسوسی در بین تمام صفوف و بویژه مسئولان رده بالای حکومت توانسته‌اند در انقلاب رخنه کرده و نهضت‌های قبلی مثل مشروطه و نهضت ملی نفت را با شکست مواجه کنند، پس امید است ملت ما با هوشیاری و حضور پرشور آنان در رسیدن به اهداف ناکام بگذارند.

وی یکی از پیام‌های بزرگ این راهپیمایی و دیگر راهپیمایی‌ها در ایران را لزوم تلاش جدی برای رفع مشکل معیشت مردم و اشتغال جوانان عنوان کرد و افزود: این مهم نیازمند تلاش جدی مسئولین بالاخص مسئولان اجرایی است، ما نمی‌توانیم برای رشد اقتصادی به دیگران اتکا داشته باشیم.

زارعی با بیان اینکه ما به آمریکا و غرب اعتماد ندارم چراکه اگر اعتماد می‌کردیم مثل نهضت‌های قبلی شکست می‌خوردیم، اضافه کرد: برای توسعه اقتصادی باید به خود و نیروهای درون کشور اتکا کرده و به خلاقیت‌ها و رشد جوانان کشور اعتماد کنیم.

وی اظهار کرد: ایران کشوری ثروتمند است و این ذخایر باید برای معیشت مردم به درستی به کار گرفته شود. ما نیاز نداریم که خارجی‌ها برای ما فکری کنند و توسعه وارداتی ایجاد شود.

انتهای پیام

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied