شمانیوز
شما نیوز

جلالی: تا چند روز آینده وضعیت نهایی انتشار لیست رهروان ولایت مشخص می‌شود

رئیس فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت با بیان اینکه در حال حاضر بحث و بررسی در مورد انتشار لیست جداگانه در حال انجام است، گفت: تا چند روز آینده مشخص می‌شود که لیست جداگانه و متفاوت می‌دهیم یا خیر.

رئیس فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت با بیان اینکه در حال حاضر بحث و بررسی در مورد انتشار لیست جداگانه در حال انجام است، گفت: تا چند روز آینده مشخص می‌شود که لیست جداگانه و متفاوت می‌دهیم یا خیر.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، کاظم جلالی در حاشیه راهپیمایی 22 بهمن در جمع خبرنگاران درخصوص انتشار لیست ائتلاف اصولگرایان و اقدام حامیان لاریجانی و فراکسیون راهروان برای ارائه لیست جداگانه گفت: اینکه ما لیست متفاوتی ارائه کنیم هنوز جمع‌بندی کاملی وجود ندارد. البته بنده و برخی از دوستان از تهران کاندیدا شدیم اما اینکه کسانی از ما حمایت کنند یا نه و یا رای بدهند و رای ندهند را نمی‌توانیم در مورد آن اظهارنظر کنیم. به هر حال هر کسی اختیار تنظیم لیست خاصی دارد و نمی‌توان در مورد لیست هم مطلبی گفت.

وی در مورد اینکه آیا لیست جداگانه‌ای ارائه می‌شود،‌ گفت: روی این موضوعات بحث و بررسی می‌شود ان شاءالله تا چند روز دیگر تصمیم‌گیری و مشخص می‌شود.

جلالی با حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن گفت: ملت ایران همواره نشان داده‌اند پای ارزش‌های دینی و انقلابی و آرمان‌های امام و رهبری ایستاده‌اند که به حضور گسترده و پرشکوه آنها در خلق حماسه راهپیمایی 22 بهمن موید این نکته است.

وی ادامه داد: مردم با حضور پرشکوه در راهپیمایی 22 بهمن نشان دادند پای ارزش‌های دینی و انقلابی ایستاده‌اند. اکنون وظیفه مسوولان این است که با کار و تلاش زندگی مبتنی بر شایستگی را برای ملت فراهم کنند.

رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس همچنین تاکید کرد: حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن نشان می‌دهد که مردم به وظایفشان عمل کرده‌اند و ما مسوولان باید خجالت‌زده باشیم و اعتراف کنیم که آنگونه در شأن ملت ایران است کار و تلاش خوبی انجام نشده است.

جلالی ادامه داد: مسوولان باید تلاششان را مضاعف کرده و دعواها و جنجال‌های سیاسی و پرداختن به مسائل حاشیه‌ای را رها کنند. مردم انتظار دارند که مسوولان دعوا و جنجال ایجاد نکرده و بر سر قدرت با هم دعوا نکنند بلکه طبق رویه ملت ایران صرفاً در جهت ارزش‌های دینی و اسلامی و حفظ ایران اسلامی و تمامیت ارزشی در صحنه‌ها حضور داشته و عمل کنند.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا صرفاً به آرمان‌های اولیه انقلاب رسیده‌اند، گفت: انقلاب یک جریان سیال است و تمامی تلاش‌ها صورت گرفته تا در مسیر آرمان‌ها حرکت کنیم. حداقل مردم پای آرمان‌ها ایستادند. ما مسوولان باید بیندیشیم که چقدر در جهت آرمان‌ها حرکت کرده‌ایم.

انتهای پیام

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied