شمانیوز
شما نیوز

اسکار: می‌خواهم سال ها در چلسی بمانم

ستاره برزیلی خط هافبک چلسی با رد شایعات خروج از این تیم عنوان کرد می خواهد سال‌ها در این تیم لندنی بماند.

ستاره برزیلی خط هافبک چلسی با رد شایعات خروج از این تیم عنوان کرد می خواهد سال‌ها در این تیم لندنی بماند.

به گزارش ایسنا و به نقل از سایت باشگاه چلسی، در روزهای گذشته خبرهای زیادی درباره پیوستن اسکار با رقمی کلان به یک تیم چینی منتشر شده است که البته با مخالفت باشگاه چالسی نیز روبرو شده است. در همین حال اسکار برزیلی تاکید کرد دوست دارد سال ها در چلسی بماند و با این تیم به افتخارات زیادی برسد.

اسکار به سایت چلسی گفت: می خواهم سال ها در این تیم بمانم و اصلا به جدایی فکر نمی کنم. می خواهم بازی های زیادی پیروز شوم و بازی های زیادی را با جام در چلسی به اتمام برشسانم چرا که علاقه زیادی به این تیم دارم. خانواده ام در لندن راحت است و من نیز رابطه خوبی با هواداران و باشگاه دارم و به همین خاطر دلیلی برای جدایی از چلسی ندارم که به آن فکر کنم.

او در ادامه گفت: شایعات رسانه ها برایم اهمیتی ندارند و همه می دانند که من و خانواده ام اینجا راحت هستیم و هیچ دلیلی برای جدایی از جمع بازیکنان چلسی ندارم و انگیزه زیادی برای درخشش در ترکیب تیم دارم.

این بازیکن برزیلی در سال 2012 از تیم اینترناسیونال با 25 میلیون پوند به چلسی پیوست و با این تیم به قهرمانی در لیگ برتر و جام اتحادیه رسیده است. او از زمانی که هیدینک به عنوان سرمربی چلسی انتخاب شده است عملکرد بهتری داشته و دقایق زیادی را در ترکیب چلسی به میدان رفته است.

پیش از این رسانه های چینی از پیوستن اسکار 24 ساله با 57 میلیون پوند به جیانگسو چین خبر داده بودند و عنوان کرده بودند این بازیکن با هم تیمی سابق خود رامیرس در این تیم چینی بازی خواهد کرد.

چلسی این هفته باید فردا شنبه در لیگ برتر برابر نیوکاسل در خانه به میدان برود و در ادامه هفته خودش را برای جدال بسیار حساس با پاری سن یرمن آماده خواهد کرد که در پاریس دیدار رفت آن برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied