شمانیوز
شما نیوز

مردم دانشجویان را در انتخاب کاندیدای برتر قبول دارند

دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه یزد، گفت: مردم دانشجو را چشم بیدار جامعه می‌دانند و قبول دارند که انتخاب یک نماینده از سوی دانشجویان انتخاب کاندیدای اصلح است.

دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه یزد، گفت: مردم دانشجو را چشم بیدار جامعه می‌دانند و قبول دارند که انتخاب یک نماینده از سوی دانشجویان انتخاب کاندیدای اصلح است.

امیررضا اکبرپور در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اظهار کرد: دانشجویان و جوانان نقش عظیمی در به ثمر رسیدن انقلاب اسلامی داشتند. در تظاهرات، پخش پوستر و بیانیه‌های ضدرژیم شاه بسیار فعال بودند. به طور کلی چون جمعیت زیادی از کشور ما را در اکثر اوقات جوانان تشکیل می‌دهد نقش بسیار پرنگی در مسائل مهم کشور دارند.

وی ادامه داد: نزدیک 60 درصد جمعیت فعلی استان یزد را جوانان بین 18 تا 30 سال تشکیل می‌دهند. یعنی 60 درصد از جمعیت ما را قشری فعال که حق رأی هم دارد تشکیل داده است. همانطور که همه می‌دانند رأی جوانان در انتخابات بسیار مهم است.

این فعال دانشجویی همچنین گفت: مردم دانشجو را به عنوان چشم بیدار جامعه می‌شناسند به همین دلیل فعالیت‌های دانشجویی علاوه بر اثرگذاری در میان خود جوانان بر اقشار دیگر جامعه نیز اثر می‌گذارد.

وی ادامه داد: مردم دانشجویان را به عنوان سمبل آزادی‌خواهی و آرمان‌گرایی می‌شناسند از این‌رو به آنها و فعالیت‌هایشان توجه می‌کنند.

این فعال دانشجویی با تأکید بر جایگاه اثرگذار جنبش دانشجویی در جامعه تصریح کرد: از نظر من اثرگذارترین قسمت فعالیت‌های انتخاباتی شاخه‌های جوانان و دانشجویان هستند؛ چرا که آنها با معرفی کاندیدها و برگزاری نشست‌ها کاندیدهای اصلح را به مردم معرفی می‌کنند.

انتهای پیام

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied