شمانیوز
شما نیوز

نمایش میکس‌مدیاهای یک هنرمند در «مانی»

یک هنرمند مجموعه‌ای از آثار میکس‌مدیای خود را در نخستین نمایشگاه انفرادی‌اش به‌نمایش می‌گذارد.

یک هنرمند مجموعه‌ای از آثار میکس‌مدیای خود را در نخستین نمایشگاه انفرادی‌اش به‌نمایش می‌گذارد.

پیوند مسعودی در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس هنرهای تجسمی ایسنا، درباره‌ی این نمایشگاه اظهار کرد: 20 تابلو و 25 قاب عکس که به‌صورت کلاژ و میکس‌مدیا (ترکیب مواد) کار شده‌اند در این نمایشگاه در معرض دید علاقه‌مندان قرار می‌گیرند. ابعاد آثار متفاوت است و بین کارهایم بوم‌هایی به‌شکل گرد هم وجود دارد که قطر آن‌ها حدود 100 سانتی‌متر است.

او ادامه داد: من در کارهایم متریال‌های مختلف از جمله پارچه، کاغذ و مقوا کار می‌کنم و برای نقاشی‌هایم نیز از تکنیک‌های متنوعی مانند آبرنگ، اکریلیک، پاستل و ماژیک استفاده می‌کنم. بیشتر کارهایم با سوژه چهره است، اما به‌صورت ترکیبی کار می‌کنم.

این هنرمند همچنین بیان کرد: قاب‌ها هم به‌صورت میکس‌مدیا هستند و تأکیدم بیشتر روی خود قاب‌ها و کار روی حاشیه‌ها و پهنای آن‌ها بوده است. با این حال برای کاربردی کردن‌شان داخل آن‌ها عکس‌ هم قرار می‌گیرد.

مسعودی گفت: من از سال‌ها پیش کلاژ را به‌صورت تجربی کار می‌کردم و بعدها در مالزی برای بهتر شدن کارم تکنیک‌هایی را در کلاس‌های مختلف آموزش دیدم.

این هنرمند آثارش را تا کنون در چند نمایشگاه گروهی در مالزی و ویتنام به‌نمایش گذاشته و این نمایشگاه نخستین تجربه‌ی او در برپایی نمایشگاه انفرادی است.

نمایشگاه پیوند مسعودی از 30 بهمن تا چهارم اسفندماه در نگارخانه «مانی» به نشانی کامرانیه جنوبی، نرسیده به فرمانیه، خیابان دژم‌جو، شماره 41 میزبان علاقه‌مندان به هنر است.

انتهای پیام

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied