شمانیوز
شما نیوز

برگزاری جشن پیروی انقلاب در جنوب شرق آسیا

جشن پیروزی انقلاب اسلامی ایران در کشورهای جنوب شرق آسیا از جمله مالزی و اندونزی برگزار شد.

جشن پیروزی انقلاب اسلامی ایران در کشورهای جنوب شرق آسیا از جمله مالزی و اندونزی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، مالزی، اندونزی، فیلیپین، تایلند، بنگلادش و برونئی از جمله کشورهای آسیای جنوب شرقی هستند که آئین بزرگداشت سی و هفتمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران در آنها برگزار شد.

در این مراسم سفرا، مسئولان و کارکنان سفارت‌خانه‌های ایران به همراه جمعی از ایرانیان مقیم و نمایندگان کشورهای خارجی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران را جشن گرفتند.

در آئین سالگرد پیروزی انقلاب در مالزی که شب گذشته در هتل رویال چولان کوالالامپور برگزار شد، خانم روحانی عبدالکریم، وزیر زنان، خانواده و توسعه جامعه مالزی به عنوان نماینده دولت مالزی و همچنین برادر سلطان ایالت سلانگور مالزی به همراه سفرا و نمایندگان کشورهای خارجی حضور پیدا کرده بودند که مورد استقبال مرضیه افخم، سفیر ایران در مالزی و هیات همراه قرار گرفتند.

در مراسمی که به همین مناسبت در اندونزی برگزار شد، جمعی از وزرا و مقامات بلندپایه اندونزی از جمله وزیر ارشد امور دریایی، وزیر تحقیقات، فناوری و آموزش عالی، وزیر انرژی و منابع معدنی اندونزی، وزیر برنامه ریزی و توسعه کشور، وزیر شیلات، نائب رئیس مجلس نمایندگان اندونزی، رئیس کمیسیون امور مالی، بانکی و اقتصادی مجلس نمایندگان اندونزی، دستیار ارشد رئیس جمهور در امور خاورمیانه و رئیس اتاق بازرگانی اندونزی حضور داشتند.

در مالزی علاوه بر برنامه فوق جشن مردمی پیروزی انقلاب نیز در محل سالن MCA کوالالامپور برگزار شد که در جریان آن برنامه‌های مختلفی از جمله اجرای موسیقی و تئاتر تدارک دیده شده بود.

انتهای پیام

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied