شمانیوز
شما نیوز

آزاد سازی دو منطقه در الانبار /کشته شدن 90 داعشی در عملیات نیروهای عراقی

با پیشروی نیروهای عراقی در شمال فلوجه واقع در استان الانبار دو منطقه این استان آزاد شده و دستکم 60 تروریست داعشی کشته شدند.

با پیشروی نیروهای عراقی در شمال فلوجه واقع در استان الانبار دو منطقه این استان آزاد شده و دستکم 60 تروریست داعشی کشته شدند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از سایت خبری الحره، فرماندهی عملیات بغداد در بیانیه‌ای در روز پنج شنبه از کشته شدن 30 تن از تروریست‌های داعشی و مجروح شدن 18 تن دیگر طی عملیات نظامی زمینی و هوایی در مناطقی در غرب و جنوب بغداد خبر داد.

در این بیانیه آمده است نیروهای عراقی در منطقه البوشجل واقع در غرب پایتخت توانستند 20 تن از تروریست‌های داعشی را به هلاکت رسانده و 17 تن دیگر را مجروح کنند.

این نیروها همچنین مواضع داعشی‌ها را به همراه تجهیزات نظامی آنها مورد هدف قرار دادند.

فرماندهی عملیات بغداد اعلام کرد که هلی کوپترهای ارتش حملاتی را علیه مواضع داعش در جنوب غرب پایتخت مورد هدف قرار دادند که دستکم 13 تن از تروریست‌ها کشته شدند.

نیروهای عراقی همچنین توانستند حمله گسترده تروریستها علیه غرب سامرا را دفع کنند. از سوی دیگر خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) گزارش داد که نیروهای عراقی توانستند دو منطقه البوعلی الفیاض و ارمیله واقع در الصقلاویه در شمال فلوجه را آزاد کنند.

در جریان این آزاد سازی در استان الانبار دستکم 62 تروریست داعشی کشته شدند.

یک منبع در عملیات الانبار عنوان داشت که نیروهای عراقی برای دومین روز پیاپی به پیشرویهای خود ادامه داده و توانستند این دو منطقه را آزاد کنند.

فرماندهی عملیات آزاد سازی نینوا نیز از آمادگی یگان‌های ارتش عراق در جنوب موصل برای آغاز عملیات آزادسازی استان نینوا خبر داد.

ارتش عراق از ساکنان دو منطقه هیت و کبیسه در استان الانبار خواستند تا این منطقه را برای آغاز عملیات ارتش علیه داعش ترک کنند.

انتهای پیام

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied