شمانیوز
شما نیوز

ویسی: از اتحاد هواداران استقلال و فولاد خوشحالم

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان با بیان اینکه بازی خوب و گردن‌کلفتی را از هر دو تیم شاهد بوده است افزود: از اتحاد هواداران استقلال و فولاد خوشحالم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان با بیان اینکه بازی خوب و گردن‌کلفتی را از هر دو تیم شاهد بوده است افزود: از اتحاد هواداران استقلال و فولاد خوشحالم.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایسنا، منطقه خوزستان عبدالله ویسی در نشست مطبوعاتی پایان دیدار تیم‌های استقلال خوزستان و تراکتورسازی تبریز در خصوص بازی اظهار کرد: یک بازی بسیار خوب و گردن کلفت را هر دو تیم به نمایش گذاشتند. بازی حساسی بود و هر لحظه ممکن بود اتفاقی بیفتد.

وی ادامه داد:‌ آنالیز خوبی از تراکتور قبل از بازی داشتیم و عملا آن‌ها را از خنثی کرده بودیم و در مجموع یک اتفاق ساده باعث شد یک پنالتی راحت بدهیم و برد را با تساوی عوض کنیم. در آن صحنه بازیکن ما هند کرد و متاسفم که به این راحتی سه امتیاز حساس بازی را از دست دادیم.

ویسی خاطرنشان کرد: با این وجود از اتحاد تماشاگران استقلال و فولاد در این بازی خوشحال هستم که به ورزشگاه آمدند و شرایط جدول را نیز درک کردند و ناراحتم که نتوانستیم آن‌ها را خوشحال به خانه‌هایشان بفرستیم.

وی بیان کرد: ما در زمانی که توپ در اختیارمان نبود خوب بودیم. وقتی نیز توپ را در اختیار داشتیم باز هم خوب بودیم ولی نمی‌توانستیم به چارچوب حریف بزنیم. در مجموع از بازی که یک - یک تمام می‌شود و دو تیم نیز با پنالتی گل می زنند می توان فهمید که آن بازی چقدر حساس بوده است.

سرمربی استقلال خوزستان در پایان در پاسخ به این سوال که به نظر می رسید تعویض علی اصغر عاشوری توان تیمی استقلال خوزستان را کاهش داد گفت: تعویض این بازیکن یک بحث تاکتیکی بود. او توانش تمام شده بود و تراکتورسازی هم داشت روی ما فشار می آورد و مجبور بودیم این بازیکن را تعویض کنیم.

انتهای پیام

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied