شمانیوز
شما نیوز

طاهری: مشکلی برای ادامه همکاری با برانکو نداریم

سرپرست باشگاه پرسپولیس با تمجید از عملکرد سرخپوشان درباره ادامه همکاری با برانکو ایوانکوویچ گفت: من پیش از این هم گفته بودم که ما با برانکو ادامه خواهیم داد و مشکل خاصی در این زمینه وجود ندارد.

سرپرست باشگاه پرسپولیس با تمجید از عملکرد سرخپوشان درباره ادامه همکاری با برانکو ایوانکوویچ گفت: من پیش از این هم گفته بودم که ما با برانکو ادامه خواهیم داد و مشکل خاصی در این زمینه وجود ندارد.

به گزارش ایسنا، علی اکبر طاهری پس از پایان دیدار پرسپولیس و فولاد که با پیروزی یک بر صفر سرخپوشان به پایان رسید در جمع خبرنگاران درباره ادامه همکاری با برانکو ایوانکوویچ گفت: ما ان‌شاءالله با برانکو ادامه می‌دهیم. در حال مذاکره هستیم و مشکل خاصی وجود ندارد.

سرپرست باشگاه پرسپولیس در ادامه درباره پیروزی یک بر صفر تیمش مقابل فولاد خوزستان افزود: همین که شادی مردم را می‌بینیم یعنی بازی خوبی بوده است. نیمه اول ما می‌توانستیم گل‌های بیشتری به ثمر برسانیم. در نیمه دوم هم تیم ما نمایش بدی نداشت. در کل بازی خوبی را شاهد بودیم و خدا را شاکریم که این نمایش خوب با برد به پایان رسید.

وی همچنین در پاسخ به اینکه آیا پاداشی به بازیکنان تیم برای این پیروزی پرداخت خواهد شد گفت: طبیعتا ما برای هر پیروزی که به دست می‌آوریم پاداشی را برای بازیکنان در نظر می‌گیریم.

طاهری در واکنش به انتقاداتی که نسبت به حضور رایگان هواداران در طبقه دوم ورزشگاه آزادی وارد می‌شود و اینکه به هر حال بلیت فروشی یک منبع درآمد برای باشگاه محسوب می‌شود خاطرنشان کرد: برگزارکننده مسابقات ما نیستیم بلکه سازمان لیگ است و ما تعاملی را برای پرداخت پول با سازمان لیگ داریم. در هر حال مدت‌هاست که ما خواستار برگزاری و بلیت فروشی بازی‌ها از سوی باشگاه هستیم و این یکی از اولویت‌های ما برای فصل آینده است. ضمن اینکه ما خواسته‌ایم کارگروهی برای آسیب شناسی انجام شود تا بررسی کنیم که چرا هوادار کمتری به ورزشگاه می‌آید. امروز مشخص شد که هوادار خواستار حضور در ورزشگاه است اما شرایط فراهم نیست پس باید تلاش کنیم تا ضمن برگزاری مسابقات از سوی باشگاه‌ها شرایط برای حضور بیشتر هواداران فراهم شود.

سرپرست باشگاه پرسپولیس در پایان در خصوص اعتراض به کانون ایران نوین که گفته می شود پول تبلیغات را به سازمان لیگ پرداخت نمی‌کند گفت: بحث کانون ایران نوین در حوزه تبلیغات است. آنچه که ما درباره آن صحبت می‌کنیم این است که براساس ادبیات فوتبال باشگاه‌ها باید برگزارکننده مسابقات باشند و در ضمن مورد حمایت سازمان لیگ و سایر نهادهای مربوطه قرار بگیرند.

انتهای پیام

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied